Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@22:17:20 GMT

راه یابی ایران و ترکیه به دیدار پایانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۴۲۸

‍‍‍‍‍‍

بیمه رازی ایران و نماینده ترکیه به دیدار پایانی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاههای جهان راه یافتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها که با حضور 8 تیم به میزبانی کشورمان در شهر بابلِ استان مازندران برگزار می شود، در گروه یک، تیم بیمه رازیِ بابل - نماینده کشورمان با کسب 3 پیروزی پیاپی در صدر گروه جای گرفت و به دیدار پایانی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گروه تیم پاس ستارگان ساری - دیگر نماینده ایران با 2 پیروزی و قبول یک شکست در مکان دوم ایستاد و راهی دیدار رده بندی شد.
در گروه 2 هم ، ترکیه با 3 پیروزی متوالی در صدر ایستاد و حریف بیمه رازی در دیدار پایانی شد و گرجستان با 2 برد و یک باخت در مکان دوم جای گرفت و برای کسب نشان برنز ، ستارگان پاس را پیش رو خواهد داشت.
اما تیم های اوکراین و قرقیزستان با قرار گرفتن در رده های سوم، جمعه برای عنوان پنچم و دو تیم قعر جدولی مجارستان و هند هم برای قرار گرفتن در مکان هفتم برابر هم به روی تشک خواهند رفت.
دیدارهای فینال و رده بندی این مسابقات جمعه برگزار می شود.
دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی آزاد باشگاه های جهان میزبانی ایران بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ترکمنستان و ایران در ورزشگاه عشق آباد به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا

گروه E، هفته چهارم

دیدار تیم‌های ترکمنستان و ایران

زمان: سه‌شنبه _هفتم فروردین_ ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه: عشق آباد (ترکمنستان)

آخرین رویارویی: ایران پنج- ترکمنستان صفر

پخش زنده: شبکه سه

ایران به دنبال بردی دیگر برای تثبیت صدرنشینی

تیم ملی ایران که سال جدید را با پیروزی پنج گله مقابل ترکمنستان آغاز کرد، امروز در چهارمین دیدار خود در این مرحله دوباره به مصاف ترکمنستان می‌رود، اما این بار در خانه حریف و احتمالاً در ورزشگاهی مملو از جمعیت. ایران که از سه دیدار قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده است، با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه قرار گرفته، اما برای حفظ این جایگاه به نتیجه‌ای جز پیروزی برابر ترکمنستان احتیاج ندارد.

ازبکستان دیگر تیم مدعی این گروه به احتمال فراوان برابر هنگ کنگ مشکلی نخواهد داشت و باید یک پیروزی پرگل دیگر را برای ازبکستان پیش بینی کرد، به همین دلیل با توجه به رقابت شانه به شانه ایران و ازبکستان، تیم ملی حتماً باید با سه امتیاز به تهران بازگردد.

ترکمنستان اما حریفی نیست که به راحتی در خانه تسلیم شود. تیم ملی ایران آخرین بار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در عشق آباد به مصاف ترکمنستان رفت که در آن دیدار نتیجه عجیبی رقم خورد و تیم کارلوس کی‌روش با نتیجه یک بر یک متوقف شد. با این حال هرچند شش سال از آن بازی می‌گذرد و بازیکنان زیادی در ترکیب دو تیم تغییر کرده‌اند، اما این نتیجه و توقف سال ۲۰۱۸ می‌تواند انگیزه خوبی برای شاگردان قلعه نویی برای دست کم نگرفتن حریف ایجاد کند.

تیم ملی ایران در صورت پیروزی مقابل ترکمنستان ۱۰ امتیازی می‌شود و به احتمال فراوان به صدرنشینی خود در این گروه ادامه خواهد داد.

پنج تغییر ترکمنستان برای فرار از حذف زودهنگام

ترکمنستان به همراه هنگ کنگ مطابق پیش بینی می‌توانند حذف شدگان زودهنگام این گروه لقب گیرند. ایران و ازبکستان در پایان هفته سوم با هفت امتیاز دو رتبه نخست گروه را تصاحب کرده‌اند و دو تیم دیگر تنها یک امتیاز دارند و شکست در دیدارهای هفته چهارم به معنی حذف قطعی آنها خواهد بود.

ترکمنستان نمی‌خواهد در خانه این حذف را قطعی کند و شاید امید دارد با کسب یک تساوی همچنان روی کاغذ شانس صعود داشته باشد، بر همین اساس مرگن اورازوف، سرمربی ترکمنستان برای دیدار برگشت با ایران پنج بازیکن جدید به اردوی تیمش دعوت کرد تا جایگزین پنج بازیکن دیگر شوند. او امیدوار است تیمش عملکردی بهتر نسبت به بازی پنج روز پیش که منجر به شکست پنج گله شد، ارائه کند.

ترکیب احتمالی ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی و مهدی طارمی

کد خبر 739224

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • فیلم/ گل اول ایران به ترکمنستان توسط مهدی قائدی
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی