Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@01:09:00 GMT

فیلم/ اجرای فنون رزمی توسط گاو!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۴۶۵

‍‍‍‍‍‍

در این فیلم می بینید که یک گاو با چه تبحری روی هوا پریده و موتورسوار نگون بخت را مورد حمله قرار می دهد.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه جالب و دیدنی حیوانات دنیای حیوانات گاو موتورسوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر

اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در کنار آب‌های خلیج‌ فارس به نمایش درآمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در رژه باشکوه اقتدار و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این آیین گوشه‌هایی از تجهیزات پهپادی، دستاوردهای تجهیزاتی و نظامی نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف همراه با رژه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، سپاه پاسداران، بسیجیان و دیگر عرصه‌ها به نمایش درآمد.

در این آیین آیت‌الله صفایی بوشهری با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان دانست و تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در بردهای مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی بکند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد: این حمله علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این چنین حماسه می‌آفرینند گفت: این عملیات سرآغاز است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تأمین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور

احمد محمدی‌زاده هم ضمن تبریک روز 29 فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچ کس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

29 فروردین یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان

امیر نعمت الله صدقی هم 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل(ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و موثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • اجتماع مردمی خراسان جنوبی برای حمایت از شاهکار مهندسی رزمیِ سپاه، علیه رژیم صهیونیستی
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی