Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی آسوشیتدپرس،عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای تخریب ادعایی تونل های حزب الله در امتداد مرز روستای میس الجبل لبنان،نظامیان لبنانی مستقر در مرز را به حال آماده باش درآورده است.
در حالی که ماشین های خاکبرداری اسرائیل تپه های سنگی واقع در امتداد مرز با روستای میس الجبل لبنان را حفر می کردند، گروهی جوان در آنجا جمع شدند و نظاره گر عملیات سپر شمالی اسرائیل شدند که هدف از آن تخریب تونل های فرامرزی است که اسرائیل ادعا مي کند ، گروه حزب الله برای حمله (به اسرائیل) احداث کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما با توجه به استقرار نظامیان لبنانی در مواضع های جدید پشت کیسه های شن یا داخل خانه های متروک،کاملاً مشهود بود که نظامیان لبنان در آماده باش کامل بودند. حدود 24 صلح بان سازمان ملل درست قبل از خط آبی که نشان دهنده مرز بین لبنان و اسرائیل است, صف کشیدند. این صحنه مؤید نگرانی محسوس درباره این احتمال است که هر گونه خطا منجر به رؤیارویی بین دو طرف شود که به نظر می رسد هیچ کسی خواهان آن نیست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تنش لبنان اسرائيل رژيم صهيونيستي مرز تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

بر اساس اعلام منابع عبری ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به مراکز نظامی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع عبری زبان اعلام کردند که 150 موشک از جنوب لبنان به مراکز نظامی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بیش از 20 راکت به الجلیل شلیک شده است. 

 رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که در حملات موشکی به کریات شمونه خسارت‌هایی به زیرساخت‌های آن وارد شده است.

بیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • ادامه عملیات‌ حزب الله در مرزهای شمالی لبنان/ شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی