Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@14:58:45 GMT

دما در سواحل دریای خزر تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۵۰۰

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفه  افزود: تا ظهر امروز (۲۳ آذرماه) کماکان بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و نواحی شمال غرب کرمانشاه ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: امروز (۲۳ آذرماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۲۴ آذرماه) قسمت‌های غرب و مرکزی خلیج فارس متلاطم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وظیفه اواخر امروز (۲۳ آذر ماه) و طی فردا (۲۴ آذرماه) برای سواحل دریای عمان و شرق تنگه هرمز، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ آذرماه) چگالی آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد که آسمان تهران فردا (۲۴ آذر ماه) صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت یکشنبه (۲۵ آذرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود که دما در گرمترین زمان به ۱۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: باران کاهش دما هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود