Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@19:30:13 GMT

مسئولان نباید فریب دشمن را بخورند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۵۵۹

مسئولان نباید فریب دشمن را بخورند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه این هفته بعداز توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا با یادآوری مناسبت‌های هفته و با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت شهید مفتح گفت: شهید بزرگوار آیت ا.. مفتح در سال ۱۳۰۷ ش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همدان متولد و در سال ۱۳۵۸ توسط گروه کوردل فرقان به شهادت رسید.   شهید مفتح عمر خود را در راه تبلیغ دین و مبارزه با استعمار واستبداد سپری کرد   خطیب نماز جمعه خوی ادامه داد:پایه گذاری دبیرستان دین و دانش، عضویت درجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تبلیغ و مبارزه در مساجد الجواد، جاوید و قبا، اقامه نمازعید فطر در قیطریه تهران سال ۵۷، انجام سفر‌های تبلیغی و مبارزاتی در دوران تبعید به جنوب کشور به شهر‌های اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، اهواز، زاهدان، بندرعباس، یزد، آبادان، خرمشهرو پایه گذاری روحانیت مبارز تهران با همکاری دوستان ازجمله فعالیت‌های آن بزرگوار بود.   سید رضی شکوری در همین راستا ادامه داد:فعالیت درگروه و جمعیت مؤتلفه اسلامی، عضویت درشورای انقلاب ابتدای پیروزی، مدیریت ستاد استقبال از حضرت امام ره طراحی وتأسیس کمیته‌های انقلاب اسلامی با همکاری دوستان و تلاش مضاعف و طراحی وحدت حوزه و دانشگاه فعالیت‌های دیگر آن بزرگوار دانست.   حجت الاسلام شکوری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ملاقات روز چهارشنبه مقام معظم رهبری با خانواده‌های معظم شهدا نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی موضوعات مهم و حساس را مورد بررسی قرار دادند فرمود:مسئولان مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبانبازی دشمـن را نخـورند.
حجت الاسلام شکوری با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه در دهم ربیع الثانی با اشاره به برکات وجودی آن حضرت گفت:: ورود و دفن حضرت معصـومه در ایـران و شـهر قـم آثار و برکات بی شماری را متوجه ایرانیان و تشیع ساخت.   وی درهمین راستا ادامه داد: حضور امام زادگان و راویان حدیث، خاندان‌های علمی در قـم و گسـترش تشیـع در ایـن منطـقه، تبدیل قم به مرکزیت علمی برای فراگیری علـوم اهل بیت (ع) در ادوار مختلف تاریخ، تبدیل شدن قم و حرم حضرت معصومه (ع) در طول تاریخ به پناهگاه معـنوی مـردم ایـران و سـایر مناطق جهـان و رهبری ومدیریت انقلاب اسلامی در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسـلامی از طریق حوزه عـلمیه قم از جمله آثار و برکات دفن حضرت فاطمه (س) در قم است.

امام جمعه خوی در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به ۲۵ آذر روز پژوهش نیزاظهار داشت: در ارتباط با اهمیت و نقش اساسی پژوهش در رشد و توسعه همه جانبه کشور مطالب زیادی گفته شده و مقالات و کتب بسیاری تدوین و چاپ شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد