Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی در هواپیما اقدام به آزار و اذیت دختری 22 ساله کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 35 ساله ای در هواپیمای لاس وگاس به جرم Crime  دست درازی به یک دختر 22 ساله که کنار صندلی وی خواب بود، دستگیر شد.

پرابهو رامارتی اهل هند، در حالی که همسرش کنارش نشسته بود اقدام به دست درازی و آزار و اذیت دخترجوانی در هواپیما کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قربانی، وی در حالی که خواب بود متوجه لمس دستانش توسط مرد غریبه ای شد اما وی که گمان می کرد دچار فکر و خیال شده ابتدا توجهی به این حسش نکرد اما بعد از مدتی فهمید که دستان ناشناسی در حال پیشروی به روی بدنش هستند.

دختر جوان زمانی که هوشیارتر شد فهمید که مسافر کناری‌اش در حالی که دستان همسرش را در دست دارد با دست دیگرش در حال لمس بدن او است.

ابتدا با عصبانیت و پرخاش با مرد مسافر برخورد کرد اما زمانی که متوجه بی حیایی وی شد که در مقابل چشمان همسرش قصد دست درازی به او را دارد با شکایت، مهماندار را صدا کرد و گزارش این رفتار شنیع مرد مسافر را داد.

با فرود هواپیما در لاس وگاس زن جوان به اداره پلیس Police  مراجعه کرد و با کمک اطلاعات فرودگاه توانست مشخصات مسافر متجاوز Rapist  را به آنها بدهد.

پلیس با دستگیری پرابهو اقدام به بازجویی از وی کرد.

ابتدا او این اتهام را رد کرد و گفت زن جوان دچار فکر و خیال شده و این اتفاق واقعیت ندارد اما با شهادت چند مسافری که متوجه رفتار های زشت او شده بودند وی مجبور به اعتراف شد.

افسر پلیس پس از انتقال پرونده وی به اداره پلیس هند، مرد متجاوز را به کشور خودش انتقال داد و درخواست محکومیت کرد.

دادگاه پس از گزارش افسر پرونده و ثبت اعترافات متهم او را به 9 سال زندان Prison محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس مرگ تلخ دختر ۷ ساله پس از دستگیری به همراه خانواده اش در مرز قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی +عکس دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد تصادف زنجیره ای و خونین در گچساران +عکس جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد

منبع: رکنا

کلیدواژه: جرم Crime پلیس Police متجاوز Rapist زندان Prison اخبار حوادث آزار و اذیت هواپیما زن عکس جنجال عکس زن مرد فیلم زندگی فضای مجازی صبح ایران قتل عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد