Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:05:16 GMT

آتش سوزی بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۷۰۰

آتش سوزی بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج

کرج- ایرنا- شهردار و رئیس ستاد بحران محمد شهر کرج اعلام کرد که در جریان آتش سوزی در موتورخانه بیمارستان امام حسین (ع) این شهر به کسی آسیب وارد نشد.

سعید صفری روز جمعه به ایرنا گفت: این حادثه نیمه شب گذشته در بخش تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع ) محمدشهر رخ داد که به علت قطع آب و برق، 32 بیمار بستری این بیمارستان به سایر مراکز درمانی محمد شهر و کرج انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مهار آتش سوزی در مدت زمان 25 دقیقه توسط آتش نشانان محمد شهر و مشکین دشت استان البرز انجام شد.
صفری گفت: به دنبال این حادثه بلافاصله ستاد بحران تشکیل جلسه داد و اقدام لازم برای خدمات دهی مناسب به بیماران به عمل آمد.
شهردار محمد شهر کرج بیان داشت : علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است .
وی اظهار داشت: با وجود حادثه آتش سوزی ، خدمات دهی به حدود100 بیمار در بخش های مختلف این بیمارستان ادامه یافت و 32 بیمار بخش بستری به مراکز اطراف انتقال داده شد.
وی گفت: با تلاش تیم های فنی تاسیسات و برق بیمارستان تعمر و وارد مدار شد.
محمدشهر با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج قرار دارد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كرج بيمارستان محمد شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهار صد و هشتاد و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم امیرحسین عادلی، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان حکیم نیشابور پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • عیادت بیمار، عیادت خداست
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها