Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت تهران گفت: به مسئولان کشورمان می‌گویم که برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید. مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. FATF خودتحریمی است و نباید دشمن بر منابع مالی ما اشراف داشته باشد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران،   با بیان اینکه لیبرال ها، غرب‌گراها، سکولارها، اومانیست‌ها و از خدا بی خبرها، ۴۰ سال است که می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران نفس‌های آخر خود را می‌کشد، گفت: حالا که اوضاع اقتصادی جامعه ما با سوءمدیریتی مسئولان آشفته است، عده‌ای القا می‌کنند که «شهیدان حیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آن‌ها اگر آینده را می‌دانستند به جبهه نمی‌رفتند». امروز که دفاع مقدس تمام شده، می‌بینید که جوانان ما پیشگام دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند و راه شهدا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بنای دنیا از روز اول بر این بود که با اسلحه کفر، نظام جمهوری اسلامی ایران را در هم بشکند، عنوان کرد: دشمنان ما نه ولایت فقیه، نه ولایت معصوم، نه نبوت نبی و نه شهادت شهید را نمی‌توانند درک کنند. شهید با شهادت خود، هم برای همیشه از چنگال مرگ خارج شده و هم جامعه را با قدرت خدا مقتدر کرده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دنیا از اول بنای تجزیه کشور ما را داشت و بر همین اساس جنگ قومیت‌ها را به راه انداخت، اما خون شهدا در کشور ما انسجام ایجاد کرد و تفرقه و تکفیر و کفر را به زانو درآورد، گفت: ۴۰ سال است که عوامل انگلیس در کشور ما ایجاد شکاف و دوئیت کنند، اما همیشه تیر آن‌ها به سنگ خورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه دشمنان ما باور نمی‌کنند که کشوری بدون حمایت آن‌ها بتواند سر بلند کند، گفت: ما همه مشکلات را در طول این ۴۰ سال تحمل کردیم، اما دستاورد‌های زیادی داشتیم. مسئولان گفتند که در روز اجرای برجام همه تحریم‌ها را برداشته می‌شود، اما دیدیم که قیمت‌ها دائما افزایش پیدا کرد با این وجود مردم کشور ما و فقیران، این وضعیت را تحمل کردند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه ما با همه مشکلات و با وجود اینکه دشمنان از تابستان داغ ایران خبر داده بودند، تابستان خوبی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: ملت ما همچنان سر زنده و با روحیه انقلابی «مرگ بر آمریکا» می‌گویند و در جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، مایه بهت دشمنان و خشنودی قلب امام زمان (عج) خواهند شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: به مسئولان کشورمان می‌گویم که برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید؛ مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود؛ FATF خودتحریمی است و نباید دشمن بر منابع مالی ما اشراف داشته باشد؛  FATF خلاف قانون اساسی و خلاف رهنمود‌ها و رویه رهبر انقلاب است.

امام جمعه موقت تهران در پایان با بیان اینکه به مسئولین می‌گویم که به جای امید بستن به بیگانه، به ملت خودتان اعتماد کنید و به جوانان کشور مسئولیت بدهید، گفت: مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی باید گام‌های جدی‌تری بردارند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه تهران حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خطبه های نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح