Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:39:49 GMT

مهدی کامرانی مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۸۵۷

مهدی کامرانی مصدوم شد

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، دو تیم پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران شامگاه پنجشنبه در بندرامام به مصاف هم رفتند. 

در جریان این دیدار که با برتری جنوبی ها به پایان رسید، مهدی کامرانی گارد راس تیم شیمیدر دچار در رفتگی انگشت دست شد. همین موضوع باعث شد تا این تیم از اواسط بازی این بازیکن را در اختیار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پزشک تیم شیمیدر، انگشت در رفته مهدی کامرانی را جا انداخت اما به گفته محمدرضا اسلامیان سرمربی تیم شیمیدر، قرار است طی امروز و فردا از دست مهدی کامرانی عکس گرفته شود تا این اطمینان حاصل شود که انگشت وی دچار پارگی تاندون نشده باشد. 

کد خبر 4484618 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال شیمیدر مصدومیت مهدی کامرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان جهانی غذا اعلام کرد: وضعیت در غزه به ویژه در موارد گرسنگی که به جان‌باختن می‌انجامد، پیچیده است.

این سازمان بیان کرد: باید در روند ورود کمک‌ها به نوار غزه به صورت فوری تسهیل صورت بگیرد. عدم ورود کمک‌های کافی به نوار غزه خطر قحطی در این باریکه را در پی دارد.

سازمان جهانی غزه با اشاره به افزایش شمار کودکان دچار سوءتغذیه در غزه تصریح کرد: سوءتغذیه شمار بیشتری از کودکان غزه را به ثبت رسانده‌ایم.

از سوی دیگر برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: روز به روز به حالت قحطی و گرسنگی در غزه نزدیک می‌شویم. معیارهای بروز قحطی طی ۶ هفته آینده در نوار غزه بروز خواهد یافت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تحمیل قحطی و گرسنگی به مردم نوار غزه به ویژه ساکنان شمال این باریکه، شماری از فلسطینیان به ویژه کودکان را به شهادت رسانده و از قحطی و گرسنگی به عنوان سلاحی در برابر اهالی غزه استفاده کرده است.

کد خبر 6087949

دیگر خبرها

  • باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند