Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزودی ۳ پروژه بزرگ درمانی در ۳ شهرستان استان با حضور وزیر بهداشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از باشت، محمد غلام نژاد در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی باشت، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نچندان دور 3 پروژه پروژه بزرگ درمانی در این استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بیمارستان بزرگ یاسوج، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت افتتاح می‌شوند.

غلام‌نژاد خواستار تسریع در روند برطرف کردن کاستی‌های ناچیز پروژه‌های در آستانه افتتاح شد و افزود: در بازدید امروز مسائل و مشکلات پروژه‌ها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

6 شاخصه بهداشت و درمان استان کرمان زیر متوسط کشوری استخانواده‌ها چقدر هزینه بهداشت و درمان می‌کنند؟خوزستان | 20 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوش هزینه شده است

وی ابراز کرد: امیدوارم با حمایت و نگاه ویژه دولتمردان و وزیر کاردان و دغدغه مند بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین پیگیری‌های مجموعه هیئت رئیسه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شاهد ارتقای شاخص‌ها در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

به گزارش تسنیم، محمد غلام نژاد سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان 32 تختخوابی باشت، کلینیک درمانی گچساران و مرکز IVF (ای وی اف) بیمارستان بی بی حکیمه (س) بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

انتهای پیام/

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تلاش از جهادگران این عرصه، خاطرنشان کرد: در طی شش ماه گذشته توانستیم اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت استان جذب کنیم که نتیجه آن ورود تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف سلامت در استان، افزود: پویش ملی سلامت جهت سنجش فشار و قندخون با پوشش ۹۲ درصدی افراد بالای ۱۸ سال، پویش ملی تغذیه سالم در خصوص کاهش استفاده از نمک و همچنین افزایش استفاده از شیر و فرآورده‌های آن در سفره مردم، پویش استانی سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته ملی سلامت، پویش خداپسندانه نذر خون و پویش نسخه حضور و دعوت از کادر بهداشت و درمان استان به حضور حداکثری در انتخابات سال گذشته از مهمترین این پویش‌ها هستند.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت وزیر بهداشت و استاندار ایلام ۵۰ میلیارد تومان به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

حیدری‌زاده ادامه داد: اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال نیز با حضور متخصصین موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز استان قرار گرفته است و همه روزه به ویزیت، جراحی و درمان افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازند.

کد خبر 6086569

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است