Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در امتداد مرز روستای میس الجبل لبنان، نظامیان لبنانی مستقر در مرز را به حال آماده باش درآورده است.

در حالی که ماشین‌های خاکبرداری اسرائیل تپه‌های سنگی واقع در امتداد مرز با روستای میس الجبل لبنان را حفر می‌کردند، گروهی جوان در آنجا جمع شدند و نظاره‌گر عملیات «سپر شمالی» رژیم صهیونیستی شدند که هدف از آن تخریب تونل‌های فرامرزی است که این ادعا می‌کند، جنبش حزب‌الله برای حمله به اسرائیل احداث کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوشیتدپرس افزود: اما با توجه به استقرار نظامیان لبنانی در مواضع‌های جدید پشت کیسه‌های شن یا داخل خانه‌های متروک، کاملاً مشهود بود که نظامیان لبنان در آماده باش کامل بودند. حدود ۲۴ صلحبان سازمان ملل درست قبل از خط آبی که نشان دهنده مرز بین لبنان و اسرائیل است، صف کشیدند. این صحنه مؤید نگرانی محسوس درباره این احتمال است که هر گونه خطا منجر به رؤیارویی بین دو طرف شود که به نظر می‌رسد هیچ کسی خواهان آن نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان

 سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند