Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون با حمله گسترده به شهرهای قدس وکرانه باختری شماری از فلسطینیان از جمله فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حماس را دستگیر وزندانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری عربی 21 نظامیان صهیونیست از شب گذشته تا ظهر امروز 40 فلسطینی از جمله 'یاسر منصور' و'اسماعیل الطل' دو نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین و'صباح فرعون' اسیر آزاد شده از اهالی شرق قدس اشغالی را در کرانه باختری وقدس اشغالی دستگیر وزندانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنبش حماس با صدور بیانیه ای از مردم وگروه های فلسطینی خواست امروز عصر در راه پیمایی 'جمعه خشم وپیروزی خون شهدا' شرکت کنند.
تشنج شدید در کرانه باختری پس از شهادت 'اشرف نعالوه 'مجری عملیات شهادت طلبانه برکان و'صالح البرغوثی' مجری عملیات شهادت طلبانه عوفرا وبه هلاکت رسیدن دو نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین حاکم شده است.
حماس در بیانیه ای از شرکت کنندگان در راه پیمایی بازگشت امروز خواست به سمت مناطق حائل با دشمن صهیونیستی حرکت کنند.
این بیانیه تاکید کرد راه پیمایی امروز پیامی به دشمن صهیونیستی است که مردم ما هرگز شهدای بزرگوارمان را فراموش نکرده ونخواهند کرد وتا تحقق اهداف مورد نظر دست از مقاومت بر نخواهند داشت.
شمار شهدای راه پیمایی بازگشت از مارس ( اسفند) گذشته تا کنون به 235 تن رسیده ، این در حالی است که صدها تن دیگر توسط نظامیان صهیونیست نیز زخمی شده اند.
خاورم** 1453**1337

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي حماس دستگير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم

می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه بیانیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

این بیانیه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج 2، ص 453)
همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!
از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!
ما ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!
ما به زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».


ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم