Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:02:58 GMT

اشک بوگاتی سواران درآمد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۰۴۹

اشک بوگاتی سواران درآمد!

رکنا: بوگاتی سواران در هزینه های برخی قطعات این خودروی لاکچری کم آوردند و برخی صاحبان این خودروی مدرن و لوکس توان پرداخت هزینه های گزاف این خودرو را ندارند.

هزینه‌ی تعویض قطعات هایپرکار بوگاتی ویرون از زمان عرضه در حدود 10 سال پیش تاکنون همواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. قیمت بسیار بالای قطعات این خودرو به خاطر تولید بسیار محدود بوده و البته برخی از جزئیات مربوط به قطعات نیز به‌صورت راز باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون و به لطف انتشار یک سند تأییدیه توسط EPA که به سال 2014 بازمی‌گردد می‌دانیم برخی از قطعات قیمت واقعاً بالایی دارند. بدون هرگونه تعجبی، با شنیدن قیمت این قطعات اشک از چشمان ما سرازیر خواهد شد!

خب بیایید با یکی از گران‌ترین قطعات شروع کنیم: باک سوخت! اگر به هر دلیلی مالک بوگاتی ویرون نیاز به تعویض باک سوخت پیدا کند باید 17904 یورو (20349 دلار) برای خرید باک جدید پرداخت کند. اگر مالک بخواهد این باک توسط متخصصان بوگاتی نصب شود باید 20 هزار یوروی دیگر هم به آن اضافه کرد که باعث می‌شود هزینه‌ی خرید و تعویض باک سوخت به 37904 یورو (43080 دلار) برسد. با این پول می‌توانید یک دستگاه مرسدس-ای ام جی A35 جدید بخرید.

البته این تنها قطعه‌ای نیست که قیمت بالایی دارد. برای مثال هر یک از چهار توربوی ویرون 5640 یورو (6400 دلار) قیمت دارد. همچنین هزینه‌ی تعویض یک جفت توربو برابر با 8 هزار یورو می‌باشد. علاوه بر این، هر یک از سیستم‌های خنک کننده‌ی هوا هزینه‌ی 7917 یورویی (8996 دلار) دارد که به آن باید 1800 یورو هزینه‌ی تعویض را نیز اضافه کرد.

البته موضوع سورپرایز کننده تر در مقایسه با هزینه‌های خرید و تعویض برخی قطعات، وجود برخی قطعات مشترک با خودروهای دیگر است. برای مثال ویرون از همان حسگرهای فشار بوست خودروهایی همچون فولکس گلف GTI و آئودی A3 استفاده می‌کند و اگرچه این حسگرها تنها 16.5 یورو قیمت دارند اما باز کردن پیشرانه و تعویض آن‌ها 1600 یورو هزینه روی دست مالک می‌گذارد. قیمت حسگر موقعیت میل‌لنگ حتی جالب‌تر است. اگرچه این قطعه تنها 7.9 یورو قیمت دارد و با فولکس‌واگن جتا و گلف مشترک است اما برای تعویض آن باید 5200 یورو دستمزد پرداخت کنید!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو درآمد سند ساعت مدرن عکس زن مرد فیلم زندگی فضای مجازی صبح ایران قتل عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک - قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با کاهش تقریبا ۵۰ هزار تومانی از مرز سه میلیون و ۶۰۰ عقب رفت. همزمان با کاهش قیمت طلا، سکه امامی تا کف محدوده ۴۳ میلیون عقب رفت و ربع‌سکه و نیم‌سکه به‌ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان ارزان شدند. یورو خدماتی، اما طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، ۲۰۰ تومان بیشتر از دیروز قیمت دارد. 

دلار خدماتی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۳ هزار و ۸۹۵ تومان عرضه می‌شود. قیمت دلار خدماتی نسبت به خریدوفروش‌های روز دوشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا، ۱۷۰ تومان ارتقا پیدا کرده و امروز همزمان شاهد افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت یورو خدماتی هستیم.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز با احتساب رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به روز دوشنبه ۴۶ هزار و ۷۳۵ تومان اعلام شده است. یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی سوم اردیبهشت چهارم اردیبهشت
دلار خدماتی 43 هزار و 725 تومان

43 هزار و 895 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 535 تومان

46 هزار و 735 تومان

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه سوم اردیبهشت با کاهش ۴۹ هزار تومانی درمقایسه با معاملات عصر دوشنبه، سه میلیون و ۵۹۲ هزار تومان ثبت شد.

سکه امامی همزمان با کاهش چشمگیر قیمت طلا، به‌طور متوسط ۴۲۲ هزار تومان کمتر از دیروز معامله شد و ۴۳ میلیون و ۳۷ هزار تومان قیمت خورد.

نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یعنی ۲۰۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد سکه گرمی به کف کانال هفت میلیون نزدیک شد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

سوم اردیبهشت چهارم اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 641 هزار تومان

سه میلیون و 592 هزار تومان

سکه امامی

43 میلیون و 459 هزار تومان

43 میلیون و 37 هزار تومان

نیم سکه

25 میلیون و 460 هزار تومان

25 میلیون و 260 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 540 هزار تومان

15 میلیون و 440 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 120 هزار تومان

هفت میلیون و 70 هزار تومان

دیگر خبرها

  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد