Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جدال ترامپ با خبرنگاران و اصحاب رسانه به جشن کريسمس کاخ سفيد هم کشيد.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا با لغو جشن کريسمس کاخ سفيد براي اصحاب رسانه در سال جاري، اين سنت ديرينه را قرباني روابط جنجالي اش با سازمان هاي خبري بزرگ اين کشور کرد.
به گزارش فاکس نيوز، اين گردهمايي سالانه به مناسبت مراسم کريسمس در کاخ سفيد، اسبابي براي روحيه بخشي به خبرنگاران کاخ سفيد و ديگر گزارشگران و مفسران آمريکايي تلقي مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه نگاراني که در ادوار مختلف در اين مراسم شرکت مي کردند، از فرصت گشت زني در کاخ سفيد براي تماشاي تزئينات آن برخوردار مي شدند.
اما قابل توجه ترين مزيت اين مراسم، گرفتن عکس يادگاري با رئيس جمهوري و همسرش در مقابل درخت کريسمس بود.
حتي «بيل کلينتون» از روساي جمهوري پيشين آمريکا پس از استيضاح با خبرنگاران در اين مراسم عکس يادگاري گرفت.
اما رئيس جمهوري فعلي آمريکا که ميانه خوبي با اصحاب رسانه ندارد و اغلب آنها را به جعل اخبار متهم مي کند، تصميم گرفته است مراسم سال جاري را لغو کند.
ترامپ و همسرش دسامبر سال گذشته ميلادي اين مراسم را در کاخ سفيد برگزار کردند، اما با خبرنگاران عکس يادگاري نگرفتند. ترامپ و همسرش در مراسم سال گذشته خيلي کوتاه در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به آنها خوشامد گفتند.
مقام هاي ارشد کاخ سفيد به ويژه کارکنان ارتباطات اين کاخ به طور معمول در اين مراسم حضور مي يابند و با روزنامه نگاران در مورد موضوعات مرتبط با اين حرفه گپ مي زنند.
اين در حالي است که سال گذشته «جان کلي» رئيس کارکنان کاخ سفيد فقط به مدت 15 دقيقه با خبرنگاران گفت و گو کرد و سخناني غيررسمي را به زبان آورد که به يک کنفرانس خبري کوچک تبديل شد.
اما تصميم ترامپ براي لغو مراسم سال جاري، امر عجيبي نيست، با توجه به اينکه وي همواره از اصحاب رسانه انتقاد مي کند و آنها را دروغ پرداز مي خواند.
کاخ سفيد چندي پيش پس از درگيري لفظي بين رئيس جمهوري آمريکا و «جيم آکوستا» خبرنگار سي ان ان در جريان يک کنفرانس خبري، مجوز ورود آکوستا به اين کاخ را لغو کرد.
ترامپ همچنين دو بار از حضور در ضيافت شام خبرنگاران کاخ سفيد براي خبرنگاران خودداري کرده، مراسمي که همه روساي جمهوري آمريکا از زمان «ريچارد نيکسون» در آن شرکت کرده اند.

ترامپ: خبرها و نظرسنجي ها جعلي اند
اين خبر در حالي منتشر مي شود که دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در مصاحبه با فاکس نيوز از عملکرد دولت خود دفاع کرد.
به گزارش پايگاه اينترنتي فاکس نيوز ؛‌ دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در مصاحبه روز پنج شنبه با شبکه تلويزيوني فاکس نيوز در خصوص نظرسنجي تازه اي که نشان مي دهد 52 درصد راي دهندگان آمريکايي عملکرد او را تاييد نمي کنند، گفت حجم گسترده اخبار منفي که رسانه ها درباره دولت من منتشر مي کنند در نتايج بد اين نظرسنجي ها تاثير گذار است. وي مدعي شد: خبرها و نظرسنجي ها جعلي اند. من بزرگترين جايگاه را در تاريخ دارم!

سال 2018 براي خبرنگاران سال سختي بود
کميته حفاظت از روزنامه نگاران در گزارش سالانه خود اعلام کرد: سال 2018 براي خبرنگاران سال سختي بود.
بر اساس گزارش کميته حفاظت از روزنامه نگاران که مقر آن در آمريکاست، تعداد خبرنگاراني که به اتهام نشر اکاذيب زنداني شده اند، از 21 نفر در سال قبل و 9 نفر در سال 2016 به 28 نفر افزايش يافته است.
در اين گزارش از دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا، نيز به دليل آنکه همواره اخبار منفي رسانه ها را "اخبار جعلي" مي خواند، انتقاد شده است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاخ سفيد جشن کريسمس اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در نشست با اصحاب رسانه از پیگیری گسترده برای دریافت منابع ماده ۱۲ برای شرکت های خصوصی و سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سید میعاد صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای اجرایی شدن پرداخت منابع ماده ۱۲ بین وزرای راه و شهرسازی و نفت به امضا رسید و قرارداد با شرکت ها بسته شد.

به گفته صالحی، کاربرگ میزان صرفه جویی ناوگان با تایید راه آهن به سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ارسال و اکنون حواله های پرداخت به وزارت نفت تحویل داده شده است .

حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد