Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@09:21:28 GMT

گفتم چی می‌گیری؟ از پرسپولیس محروم شدم!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۰۸۶

گفتم چی می‌گیری؟ از پرسپولیس محروم شدم!

به گزارش وانانیوز، 

علی نعمتی مدافع میانی پدیده که روز بسیار خوبی را برابر استقلال از خود به نمایش گذاشت  گفت: واقعا بازی خوبی بود که یک نیمه واقعا استقلال تحت کنترل ما بود اما در نیمه‌دوم قدری کار تحت تاثیر جو ورزشگاه از دست در رفت اما باز هم به حریف خود باج ندادیم و یک امتیاز ارزشمند را در آزادی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به روی زمین افتادنش در دقیقه3 بازی تصریح کرد: روح‌الله باقری در صحنه‌ای برای تصاحب توپ به شکل ناجوانمردانه‌ای از پهلو با استوکش به پهلوی پایم کوبید که به شکلی عجیبی پایم را بی‌حس کرد و بعدا دیدم که چه خطای ناجوری کرده است.

 

مدافع پدیده در مورد کارت زردش در این بازی نیز اذعان کرد: هرگز به داور بی‌احترامی نکردم و تنها بعد از اینکه اوتی که به سود ما بود را به وریا غفوری دادند یک جمله گفتم آقای داور چی می‌گیری؟ (این چه تصمیمی بود که گرفتی) ناگهان کارت زرد به من نشان دادند که چهار کارته شدم و بازی حساس مان با پرسپولیس را هم از دست دادم.

 

 

علی نعمتی افزود: دقیقا در بازی با ماشین‌سازی هم وسط نیمه چنین اعتراضی کردم و یک کارت زرد الکی دیگر هم آنجا به من داده شد تا امروز افسوس بازی حساس بعدی‌مان با پرسپولیس را بخورم.

 

وی با اشاره به گل استقلال‌تهران و جنجال‌ها بر سر درست بودن این گل نیز خاطرنشان کرد: اگر توقع داشتند که داور اشتباه نکند، آنها باید از دقیقه 10 بازی به خاطر خطای کارت قرمز دانشگر بر روی حسین مهربان، ده نفره می‌شدند که این اتفاق نیفتاد در صورتی که 100 کارشناس هم آن صحنه را ببینید خواهند گفت که داور با دادن کارت زرد اشتباه کرد.

 

مدافع پدیده با اشاره به نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر گفت: انشاالله با تمهیداتی که در نیم فصل اندیشیده خواهد شد از بازی با پرسپولیس شروع خوب خود را رقم خواهیم زد تا به جایگاهی در پایان فصل برسیم که مردم مشهد حقشان از لیگ‌برتر بوده و هست.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!

کریستیانو رونالدو بعد از شکست تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر اسلوونی از داور چهارم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، روند شکست ناپذیری تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از ۱۱ بازی پیاپی شکسته شد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف اسلوونی رفت و با دو گل شکست خورد.

کریستیانو رونالدو که از شکست تیمش به شدت عصبانی بود بعد از بازی به طرف داور چهارم رفت و خطاب به او گفت: لعنت به تو. دو پنالتی ما گرفته نشدند.

رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

تیم ملی فوتبال پرتغال امیدوار بود که بتواند به رکورد اسپانیا در ۱۵ بازی بدون شکست برسد اما شکست در این بازی باعث شد تا روند شکست ناپذیری آنها بعد از ۱۱ بازی پیاپی شکست شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد