Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای قدس زاهدان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: چرا چابهار ما مورد هدف تروریستی قرار گرفت؟

وی ادامه داد: شهر بندری چابهار یکی از شهر‌های زیبا کشور و منطقه و همچنین از لحاظ استراتژیک دارای موقعیت عالی قرار دارد که با کیلومتر‌ها سواحل دریایی و همچنین با کشاورزی پیشرفته و اثار تاریخی باعث شده این شهر را مورد توجه قراربگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان گفت: چابهار به دلیل کشت هندوانه و میوه‌های گرمسیری و صید میگو و ماهی و صادرات آن به نقاط دیگر کشور و حتی کشور‌های منطقه یکی از گلوگا‌های اقتصادی کشور شده است.

وی ادامه داد: حتی مقام معظم رهبری هم از سواحل مکران له عنوان یک امتیاز تک نام بردند، موقعیتی که سواحل چابهار و عمق دریایی که سواحل عمان داراست باعث شده کشتی‌های بالای صد هزار تن می توانند در این بندر پهلو بگیرند و این خودش برای منافع اقتصادی یک امر بسیار مهم است.

وی افزود: از زمانی که این بندر از تحریم‌های امریکا خارج شد بسیاری کشور‌های بزرگ برای این بندر چشم دوخته اند، علاوه بر این‌ها شرایط اقتصادی برای جنوب شرق کشور از برکت توسعه همین بنادر چابهار رشد خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: از این رو وقوع حمله تروریستی چابهار بیانگر این واقعیت است خواستند ایجاد ترس و دلهره در دل امن‌ترین بندر کشور ایجاد کنند تا برای اقتصاد این منطقه مشکل درست کنند.

امام جمعه زاهدان افزود: تروریست‌ها با حادثه چابهار قصد ایجاد نا امنی و جلوگیری از رشد اقتصادی و توسعه چابهار را داشتند، حتی دو نوع بیانیه صادر کردند یکی به زبان فارسی و یکی به زبان انگلیسی و با این بیانیه خواستند به دنیا بگوییند که سرمایه گذاری در این جا بسیار خطرناک است.

وی افزود: افراد از همه جا می‌آیند برای خدمت به این استان و به این کشور، اما عده‌ای با این کار‌ها معنی خدمت را نمیدانند، اما مردم شریف این استان چه شیعه و چه سنی با همدلی و وحدت این حملات تروریستی را محکوم میکنند و با عشق و علاقه به نظام و رهبری به همه ثابت می‌کنند که هیچ کس نمی تواند برای این کشور خطری داشته باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

هیچ کس نمی تواند برای این کشور خطری داشته باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت

عباس شیبک  بیان کرد: اختتامیه چهاردهمین دوره رقابت قهرمانی کشور کوراش، انتخابی سه رویداد بین‌المللی از جمله رقابت جهانی مغولستان، قهرمانی آسیا تهران و همچنین بازی‌های آسیایی داخل سالن تایلند به مناسبت گرامیداشت شهید امنیت احسان بابایی و شهدای فراجا به میزبانی سیستان و بلوچستان در سالن ورزشی شهید فهمیده زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت استان خراسان رضوی با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز کاپ قهرمانی را بالای سر برد و خراسان شمالی با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و در نهایت سیستان و بلوچستان میزبان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رقابت‌های آقایان با حضور بیش از ۱۲۰ کوراش باز از سراسر کشور در قالب ۲۱ تیم برای انتخابی های تیم ملی با قضاوت ۲۴ داور مطرح کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: در مراسم اختتامیه مدال، حکم و کاپ‌های قهرمانی تیم‌های برتر با حضور نماینده و عضو هیات رئیسه فدارسیون ووشو، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، معاونت تربیت بدنی سپاه سلمان استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان، سرمربی تیم ملی، مدیر تیم‌های ملی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، رئیس و اعضای هیات ووشو استان و جمعی از مسوولان اهدا شد.

شیبک اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها از استاد اباذری پیشکسوت و مربی با تجربه پیشکسوت ورزش سیستان و بلوچستان در توسعه و گسترش رشته کشتی کچ گردان تقدیر شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت
  • حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است