Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@18:42:07 GMT

مدیریت دینی تنها راه برون رفت از مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۱۸۳

مدیریت دینی تنها راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر جیرفت افزود: 2 خط فکری در جامعه وجود دارد که نخستین آن، خط فکری انقلاب اسلامی است و در این طرز تفکر همه چیز بر اساس احکام اسلامی محاسبه می شود.
وی تصریح کرد: مدل مدیریت فرهنگی دینی هرگز نباید در مقابل تفکرات غیردینی کوتاه بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه جیرفت ادامه داد: در تفکر انقلاب اسلامی بزرگترین هدف، نهادینه کردن معنویات در جامعه است لذا اسلام برای تامین معنویات آمده و اگر معنویات تحقق پیدا کند مادیات فراهم می شود.
وی بیان کرد: خط فکری دوم شامل تفکر لیبرال شامل خط بندگی شیطان است.
خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: تفکر دینی مقابله در مقابل دشمن و جهاد بوده و جهاد دری از درهای بهشت است.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد گفت: در این برهه از زمانی نباید اطلاعات داخل کشور به خارج نفوذ کنند.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: افراد لیبرال بدانند ملت در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و امروز هم در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.
وی تصریح کر: مهمترین مساله جامعه امروز تغییر نگرش و تکیه به توان و ظرفیت های داخلی کنند.
3029/7450
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام جمعه انقلاب اسلامی ایران اسلامی خطبه های نماز جمعه هشت سال دفاع مقدس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی