Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@12:54:09 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۲۱۱

فرآیند ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، فردا (٢٤ آذرماه) به پایان می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، مالکان خودرو یا موتور سیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، موظف شدند برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی به چهار طریقی که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شد، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فردا آخرین مهلت ثبت‌نام این افراد است و به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، هنوز این شرکت در مورد تمدید فرآیند ثبت‌نام تصمیم نگرفته است.
به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام موفق داشته‌اند که ٣٠٠ هزار نفر از این افراد  دیروز ثبت‌نام کرده‌اند.
اسماعیلی ادامه داد: هنوز مشخص نیست مهلت ثبت‌نام تمدید شود یا خیر؛ اما احتمال تمدید آن زیاد است.

زمان الزام استفاده از کارت سوخت مشخص نیست
بر اساس این گزارش، بیژن زنگنه - وزیر نفت - چهارشنبه شب با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی گفت: وزارت نفت با سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط صحبتی داشت و برآورد شد که ۱۰ میلیون نفر کارت سوخت خود را گم کرده‌اند. این رقم خیلی مهم بود اما در حال حاضر که تنها سه روز تا اتمام مهلت ثبت‌نام کارت سوخت باقی مانده کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری اقدام کرده‌اند.

زنگنه با تاکید بر اینکه بازگشت کارت سوخت جدی است، افزود: فعلا برنامه دولت روشن شدن وضعیت خودروها و کارت سوخت آنهاست. این‌که استفاده از کارت سوخت چه زمانی الزامی شود بعد از هماهنگی با دولت اعلام خواهد شد. دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و تغییر قیمت ندارد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نام نویسی کارت سوخت المثنی مالکان خودرو موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود