Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی منصوری صبح امروز جمعه در نشست مشترک با اعضای کارگروه اشتغال و کارآفرینان شهرستان هریس بابیان اینکه محکم برخورد کردن با بخش خصوصی نمی تواند فضای کسب و کار را بهبود بخشد اظهار داشت: سختگیری در اجرای قوانین در بین شهرستان ها و استان ها نتیجه عکس بین مردم دارد و در حال حاضر کشور با چالش های متعددی روبروست نباید خطای از مدیران دولتی سر بزند که مردم جور دیگری فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: پشت میز نشینی و جواب رد دادن به مردم را هر کسی می تواند انجام دهد، وقتی ما در دولت مسئولیت قبول می کنیم باید آنقدر مسئولیت پذیر باشیم که امور اداری مردم را خودمان پیگیری کنیم.

وی با ذکر اینکه قوانین کشور در حال حاضر به گونه ای است که دیگر قاچاق و واردات پوشاک همانند گذشته صرف نمی کند، گفت: بازار پوشاک کشور نسبت به سال های گذشته تفاوت زیادی داشته به طوری که شاید در گذشته قاچاق و واردات پوشاک سود خوبی داشت اما الان تولید بیش از قاچاق و واردات پوشاک به نفع تولیدکنندگان و کشور است.

منصوری اضافه کرد: رفته رفته کفش تبریز که نوع خود به برند تبدیل شده می رود تا صنعتی شود و با توجه به اینکه تولیدکنندگان کفش تبریز علاقه دارند تا صنعت کفش را گسترده تر کنند پیشنهاد می کنیم تا کارگاه های تولید کفش در شهرستان هریس راه اندازی شود و اینکه می بینیم کارگاه های تولید کفش افزایش می یابد نشان دهنده این است که صنعت کفش تبریز به جایگاه اصلی خود رسیده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح ملی الگوی توسعه مشاغل خانگی در ۱۰ استان کشور خبر داد و گفت: آمادگی داریم تا این طرح را در آذربایجان شرقی به ویژه در شهرستان های اهر و هریس عملیاتی کنیم که در صورت آمادگی مسئولان محلی آماده ایم تا تیم تخصصی را اعزام کنیم.

وی، اصلی ترین مشکل فرش بافان را ضعف در بازاریابی عنوان کرد و یادآور شد: قبول کنیم که تولیدکنندگان فرش ما مشکل تسهیلات ندارند بلکه از نظر بازاریابی دچار مشکل هستند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشاغل خانگی در دلوار با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شود

ایسنا/بوشهر بخشدار دلوار با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی در دلوار گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی برای این مشاغل مورد تاکید قرار دارد.

عبدالرضا عالی پور در بازدید از کارگاه‌های مشاغل خانگی دلوار با تاکید بر اهمیت تقویت اشتغال جوانان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی بخش دلوار جزو اولویت‌های مسئولان این بخش است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای ایجاد مشاغل خانگی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری، شاهد ایجاد شغل در مناطق روستایی هستیم.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات روستاییان از راهکارهای مناسب برای حمایت از مشاغل خانگی بخش دلوار است.

عالی پور با تاکید بر اینکه باید از مشاغل خانگی و مورد نیاز مردم حمایت شود تصریح کرد: با تسهیل‌گری در صدور مجوزهای مشاغل خانگی و حمایت از جوانان بخصوص جوانانی که در امر زیرساخت‌های مناسب با اشتغال مورد نیاز در روستاها فعالیت می‌کنند، زمینه اشتغال پایدار و تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه هدف فراهم می شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت کارگاه خانگی یخ‌سازی در روستای زیراهک گفت: با هماهنگی اداره کل صمت و همکاری بانک عامل، مشکلات این مجموعه نیز مرتفع می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، بخشدار دلوار گفت: افزایش کیفیت تولیدات مشاغل خانگی، مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تولیدکنندگان انتظار داریم با بهبود تولید و تقویت بسته‌بندی محصولات، بازار را در دست بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد در کشور را گسترش دهد
  • زنان چگونه شغل خانگی راه بیندازند؟ | سهم چشمگیر زنان از مشاغل خانگی
  • اختصاص ۵ میلیارد تسهیلات برای مشاغل خانگی نکا
  • سهم چشمگیر زنان از مشاغل خانگی | زنان چگونه شغل خانگی راه بیندازند؟
  • اختصاص 5 میلیارد تسهیلات برای مشاغل خانگی نکا
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در شبستر
  • برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی در فردیس
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به متقاضیان شهرستان شبستر
  • ۶۰ درصد مردم قزوین کم تحرک هستند
  • از مشاغل خانگی در دلوار با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شود