Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@20:36:36 GMT

حمایت خداوند از ملت ایران دشمنان را ضعیف کرده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۲۸۴

حمایت خداوند از ملت ایران دشمنان را ضعیف کرده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز، 23 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه یک سری نعمت‌ها در دنیا وجود دارد که مادی هستند و انسان از آنها بهره‌مند می‌شود و لذت می‌برد، اظهار کرد: برخی عذابهای مادی نیز در دنیا وجود دارند که انسان از طریق آنها عذاب کشیده و اذیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برخی نعمت‌ها و عذاب‌ها نیز معنوی بوده که سخت‌تر از نعمت‌ها و عذاب‌های مادی هستند، گفت: ارزش نعمت‌های معنوی بسیار بیشتر از نعمت‌های مادی بوده و در آخرت نیز اینگونه است که خداوند وقتی انسانها را در قیامت مبعوث می‌کند، برخی عذاب‌ها و نعمت‌ها مادی و معنوی هستند.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: کسانی که عهد و پیمان و قسم‌های خود را به قیمت کم فروختند و قسم خورده‌اند در راه خدا قدم بردارند ولی با مال جزئی، دین و خدای خود را از دست می‌دهند، خداوند در قیامت به این افراد هیچ چیز نمی‌دهد و دست خالی می‌مانند و خداوند می‌فرماید در قیامت با آنان سخنی نخواهد گفت و با نظر رحمت به آنان نگاه نخواهد کرد و اهل عذاب خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه از جمله مصیبت‌های بزرگ قیامت این است که خداوند با نظر رحمت به این افراد نگاه نکرده و به حال آنان هیچ توجهی نخواهد کرد، اظهار کرد: برعکس افرادی نیز خواهند بود که خداوند با آنان سخن گفته و به آنان توجه خواهد کرد، خداوند در سوره یس می‌فرماید صیحه‌ای خواهد بود که همگان در محضر خداوند حاضر می‌شوند و با هر کس طبق عملش برخورد خواهد شد.
قریشی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه درخصوص بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: ایرانیان به خاطر عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بازسازی حرم‌ها نقش خوبی داشتند، ولی نیاز است خیرین در این زمینه بیشتر قدم بردارند و در رابطه با عتبات عالیات که نماد دین و غیرت هستند، نباید کوتاهی کنیم.
وی در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند که اگر به وضعیت آمریکا نگاه کنیم، خواهیم دید که در لجن فساد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی غرق شده است و ترامپ مجسمه فسق و فجور بوده و باید در دشمن‌شناسی قوی بوده و این موارد را از یاد نبریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید در شرایط کنونی باید هوشیار و آگاه باشیم، بیان کرد: چهل سال است ملت ایران بصیر و آگاه بوده‌اند و هیچ‌گاه نخوابیده‌اند و در شرایط کنونی نیز باید دشمنان را زیر نظر داشته و غفلت نکنیم و بنا به فرموده امام علی(ع) دشمن جنگ، بیداری است و هرکس بخوابد، دشمن او را غافلگیر خواهد کرد.
امام جمعه ارومیه یادآور شد: دشمنان اگر ضعیف هستند، به دلیل حمایتی است که خداوند متعال از ملت مسلمان ایران می‌نماید و چون نظام جمهوری اسلامی در جبهه حق و خداوند است، خداوند نیز پشتیبان ما است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه ارومیه امام جمعه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم

به گزارش همشهری آنلاین، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در توئیتی در پاسخ به منتقدانش نوشت که همچنان معتقد است، اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران ضعیف بود. او نوشت: «نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

بن گویر در روز حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، با انتقاد از ناچیز بودن این حمله، در صفحه شحصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مسخره است». این توئیت بن گویر با انتقادات شدید محافل داخلی اسرائیل مواجه شد.
بن گویر امروز در پاسخ به منتقدانش نوشت: «بر خلاف ادعای رسانه‌ها، اظهارات من تشویق ایرانی‌ها نبود، آن‌ها برای اینکه بدانند در کشورشان چه می‌گذرد به من نیازی ندارند».

او افزود: «آخرین چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد این است که پرتاب موشک از ایران با واکنش‌های ضعیفی مواجه شود، همانطور که سال‌ها پیش علیه حماس انجام دادند و [واکنش ضعیفی نشان داده شد]. پرتاب موشک از سوی ایران باید با واکنش قوی مواجه شود تا چنین وضعیتی تکرار نشود».

بن گویر در ادامه نوشت: «طی دو روز گذشته رسانه‌ها به خاطر توئیت روز جمعه، یک لحظه حملات علیه من را متوقف نکرده‌اند، من نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم».

او در ادامه نوشت که مقامات اسرائیلی و کارشناسان امنیتی این رژیم سال‌ها به دروغ گفته‌اند که حماس تضعیف شده و اسرائیل حملات ویرانگری علیه این گروه انجام داده است، اما حمله 7 اکتبر نشان داد که حماس تضعیف نشده بود.

بن گویر افزود: «من به گفتن این حقیقت ادامه می‌دهم حتی اگر همیشه خوشایند برخی نباشد و با پیام‌های جو بایدن و مهندسان افکار عمومی همخوانی نداشته باشد».

اذعان بن گویر بر ناچیز بودن حمله ادعایی اسرائیل به اصفهان، موجب خشم محافل صهیونیستی شده است و این در حالی است که ارتش سایبری این رژیم تلاش زیادی برای دستاوردسازی در فضای مجازی انجام می‌دهند.

در این راستا «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی روز جمعه با انتشار پست جدیدی در حساب خود در پلتفرم ایکس نوشت: «هیچ‌گاه وزیری در کابینه تا این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است».

لاپید نوشته بود که «بن گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد».

کد خبر 846104 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • (تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان