Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - امام جمعه جيرفت با تاکيد بر نهادينه کردن معنويات در جامعه گفت: مديريت ديني تنها راه برون رفت از مشکلات کنوني جامعه است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر جيرفت افزود: 2 خط فکري در جامعه وجود دارد که نخستين آن، خط فکري انقلاب اسلامي است و در اين طرز تفکر همه چيز بر اساس احکام اسلامي محاسبه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: مدل مديريت فرهنگي ديني هرگز نبايد در مقابل تفکرات غيرديني کوتاه بيايد.
امام جمعه جيرفت ادامه داد: در تفکر انقلاب اسلامي بزرگترين هدف، نهادينه کردن معنويات در جامعه است لذا اسلام براي تامين معنويات آمده و اگر معنويات تحقق پيدا کند ماديات فراهم مي شود.
وي بيان کرد: خط فکري دوم شامل تفکر ليبرال شامل خط بندگي شيطان است.
خطيب جمعه جيرفت بيان کرد: تفکر ديني مقابله در مقابل دشمن و جهاد بوده و جهاد دري از درهاي بهشت است.
وي با بيان اينکه امروز ايران اسلامي در جنگ اقتصادي با دشمنان قرار دارد گفت: در اين برهه از زماني نبايد اطلاعات داخل کشور به خارج نفوذ کنند.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: افراد ليبرال بدانند ملت در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ايستادگي کرده و امروز هم در مقابل دشمنان ايستادگي مي کند.
وي تصريح کر: مهمترين مساله جامعه امروز تغيير نگرش و تکيه به توان و ظرفيت هاي داخلي کنند.
3029/7450
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد