Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم همیاری آذربایجان‌غربی در خانه با نتیجه ۶ بر یک خلیج فارس شیراز را راهی خانه کرد.

همیاری که از همان آغاز بازی را در اختیار داشت، با دبل هدیه حسن‌زاده نیمه اول بازی را با برد به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نیمه دوم همیاری با پیاده کردن تفکرات سرمربی توانست بازی را هرچه بیشتر در اختیار بگیرد و با گل‌های مریم خادمی و حمیده سیفی و دبل آرزو غیبی در مجموع با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

تک گل خلیج‌فارس شیراز در آخرین دقیقه بازی و از روی نقطه پنالتی توسط الهه کریمی به ثمر رسید.

سیفی و غیبی با قرار گرفتن به جای خادمی و حسن‌زاده در نیمه دوم، تعویض‌های طلایی همیاری در این بازی بودند

همیاری آذربایجان‌غربی در هفته سوم این رقابت‌ها، جمعه آینده مهمان تیم شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل پیش خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدار تیم های همیاری آذربایجان‌غربی با خلیج فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی بعد از پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط بازی و برخی موضوعات دیگر بر زبان آورد.

مشروح صحبت‌های ربیعی را در ادامه می‌خوانید:

به حسینی و تیمش خسته‌نباشید می‌گویم
به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

دلیل عملکرد ضعیف در نیمه اول
شاید دلیل عمده و اصلی این موضوع، فاصله کم بازی ما از بازی معوقه سپاهان تا این بازی باشد، ولی تیم آقای حسینی را تیم بسیار خوبی دیدم.

در نیمه دوم موقعیت به حریف ندادیم
در نیمه دوم فکر می‌کنم ما بهتر بودیم. به آنها فرصت ندادیم و هر چقدر از زمان بازی گذشت توانستیم سیطره پیدا کنیم و حملات گسترده‌ای انجام بدهیم و در نهایت هم پیروز بازی شدیم.

این برد خانگی تقدیم به کارگران ذوب‌آهن
خیلی وقت بود که برد خانگی نداشتیم. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و خدا را شکر می‌کنم. این پیروزی را به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم و به کارگران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم که زحمتکش هستند و صاحبان اصلی تیم. ضمن اینکه برای تیم خوب آلومینیوم و دوست خوبم آقای حسینی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

پنالتی‌های گرفته نشده برای ذوب‌آهن
من احساس و فکر می‌کنم ادبیاتی که الان قصد استفاده از آن را دارم، باید طوری باشد که برای خودم و مجموعه اتفاق بدی نیفتد. ما در بازی امروز در دقیقه 74 قطعاً پنالتی داشتیم. نظر شخصی من است. در بازی با شمس‌آذر همین جا پنالتی محرز ما روی آقای آذرباد به زعم کارشناسان داوری گرفته نشد. در دقیقه 9 بازی مقابل استقلال خوزستان پنالتی مشخص ما گرفته نشد. در هفته‌های گذشته مقابل سپاهان و تراکتور علیه تیم ما پنالتی گرفتند. به هر حال ذوب‌آهن... خدایا چه کلمه‌ای استفاده کنم؟

بازی‌های تیم من را با وسواس بیشتری داوری کنید!
شاید من مظلوم هستم. من سال گذشته در مس رفسنجان طبق آماری که کارشناسان ارائه کردند از تصمیم داوری بیشترین ضرر و زیان را دادم. گلایه‌ای ندارم. قطعاً اشتباه سهوی صورت گرفته و خود کارشناسان نظر می‌دهند. فقط تمنا و خواهش می‌کنم بازی‌های تیم ربیعی را با دقت، تمرکز و وسواس بیشتری قضاوت و داوری کنند. بقیه موارد را که باید از طریق مراجع رسمی صورت بگیرد به مدیریت باشگاه می‌سپارم.

پنالتی‌ها گرفته می‌شد، رتبه ما بالاتر بود
گلایه‌ای ندارم فقط می‌گویم آن پنالتی‌های ما گرفته می‌شد شاید نتایج‌مان مقابل شمس‌آذر و استقلال خوزستان چیز دیگری بود و شاید رتبه ما هم در جدول تغییر می‌کرد و چیز دیگری بود.

خوشحالم از 3 بازی 6 امتیاز گرفتیم
به هر حال خوشحالیم که در سه بازی‌ اخیر شش امتیاز گرفتیم. نظر شخصی‌ام این است که مقابل سپاهان هم با کیفیتی که از تیم سپاهان سراغ دارم، هدف ما این بود که در بدنه بازی به آنها موقعیت ندهیم و بتوانیم دنبال این باشیم که  از ضدحملات استفاده کنیم. ما جلوی شمس آذر هم اینجا بازی خوبی انجام دادیم. امروز نیز خوب بودیم. مقابل مس رفسنجان در خانه خودش بازی بدی نکردیم و مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی داشتیم.

تیم من خیلی مستهلک شده است
اگر کیفیت را با نتیجه بسنجید، روند ما در نیم‌فصل دوم رو به نزول بود، اما اگر شاخص‌های کیفی را در موارد دیگر ببینیم، هفته گذشته هم گفتم، تیم روند خودش را دارد. الان هم شش مسابقه در لیگ باقی مانده است و در جام حذفی هم بازی داریم. تیم من خیلی مستهلک شده است. ما 29 فروردین با سپاهان بازی کردیم، امروز با آلومینیوم اراک، این در حالی است که 24 فروردین با تراکتور روبه‌رو شده بودیم. اسکواد من هم خیلی محدود است، اما خوشحالم که جوان ها بازی می‌کنند. بچه‌ها درک این را دارند که بهتر ریکاوری کنیم و فشرده تر بازی کنیم. باید از این گردنه عبور کنیم و امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی ادامه بدهیم.

شکستن طلسم نبردن در خانه؟
این رکوردها و طلسم‌ها برای شکستن است. قبول دارم که روند نتیجه‌گیری ما بیرون از خانه بسیار عالی است و رنک قهرمانی هم دارد! از 12 بازی 23 امتیاز در بیرون از خانه گرفتیم. ولی در داخل خانه نقد است و به من وارد است. وظیفه من است شبانه‌روزی تحلیل کنم، اما بازی های داخل خانه‌ای داشتیم مثل هوادار و فولاد که دقیقه 50 اخراجی دادیم. در بازی هایی مثل شمس‌آذر و استقلال خوزستان شانس گل ما بیش از 2 بوده اما نتوانستیم ببریم.

به دنبال ارتقای ذوب‌آهن نسبت به سال‌ها قبل هستم
نسبت به ادوار گذشته تلاش می‌کنم چیزی که در توانم است، روبه رشد کنم. در نهایت دنبال این هستم که برای ذوب‌آهن ارتقا ایجاد کنم. این کار را انجام بدهم،رسالتم را انجام دادم. اگرچه غافل نشویم از اینکه 5 بازیکن فیکس خودم را در نیم فصل از دست داده‌ام. به هر حال کمی زمان بر است تا بازیکنان جدید جا بیفتند.

آلومینیوم به حریفانش کم فرصت گل می‌دهد
آقای مجتبی حسینی جزو تکنسین های خوب ما در عرصه فنی فوتبال هستند. اصلا کلا مدل بازی این تیم این است که به تیم های حریف فرصت کمی می‌دهند. بازی با استقلال و تراکتور را ببینید. آلومینیوم اراک جزو بهترین تیم های ما در بحث دفاعی است. اما در نیمه دوم توانستیم فرصت ایجاد کنیم.

تقویت نشدن ذوب‌آهن در نیم فصل؟
اجازه بدهید به نیم فصل برنگردیم، اینکه چه بر ما گذشت و ... اما قبول دارم که تیم باید تقویت می‌شد. امیدوارم بچه ها جلو بروند و بتوانند شرایط خوبی را رقم بزنند. ذوب‌آهن تنها تیمی است که در نیم فصل یک ریال بودجه به آن اضافه نشد. حال بماند که برخی بازیکنان مصدوم شدند. آنهایی که در کار هستند متوجه می‌شوند من چه می‌گویم. با این حال به دنبال این هستیم که سرانجام کار خوب باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد