Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:08:37 GMT

تبعیض در ارائه خدمات شهری توجیه ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۴۷۱

تبعیض در ارائه خدمات شهری توجیه ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی از وضعیت نامناسب خیابان ها، معابر و کوچه های شهرک های حاشیه شهر ابراز نارضایتی کرد و افزود: مردم این شهرک ها به سختی تردد می کنند و در این فصل سرد چشم به یاری مسئولان شهری دارند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه شکست خورده دشمن گفت: همه باید مراقب باشیم دشمن سرافکنده با ایجاد اختلاف و تزریق ناامیدی به شکاف در میان ملت نپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای بی سابقه ای فرو رفته اند و جهانیان دیگر تاثیری از فریبکاری سیاستمداران در رسانه های غربی نمی گیرند و استقلال طلبی و مطالبات به حق خود را پیگیری می کنند.
ماموستا محمدی در ادامه احترام به والدین و احترام متقابل در میان زوجین را از زمینه های تقویت روابط در خانواده دانست و گفت: اگر در تربیت فرزندانمان بکوشیم و احترام لازم به اجزا مختلف اجتماع و خانواده را به درستی به آنها یاد بدهیم نسلی با فرهنگ و اخلاق اسلامی آینده ای روشن را ترسیم می کند.
وی با گلایه از برخی رفتارهای ناپسند فرزندان با والدین و برخی بدگفتاری ها در میان جامعه اشاره کرد و افزود: شایسته فرد مسلمان نیست که دیگران از بی اخلاقی و بد زبانی او در هراس باشند چون مهمترین تاکید پیامبر اسلام اخلاق در همه امور مسلمان است.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آمریکا و رژیم صهیونیستی جامعه رسانه های غربی رهبر معظم انقلاب مسلمان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از تسهیلات و طرح‌های اجرا شده برای فرزندآوری جنبه تشویقی ندارد و هدف از قانون جوانی جمعیت رفع موانع فرزندآوری بوده است و سعی شده با اجرای طرح‌هایی از بروز این موانع جلوگیری کنیم.

امیرحسین بانکی‌پور فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص کفایت کردن تسهیلات فرزندآوری برای مادران اظهار کرد: بسیاری از تسهیلات و طرح‌های اجرا شده برای فرزندآوری جنبه تشویقی ندارد و هدف از قانون جوانی جمعیت رفع موانع فرزندآوری بوده است و سعی شده با اجرای طرح‌هایی از بروز این موانع جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تسهیلات فرزندآوری افزود: مرخصی زایمان، پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان زوج‌های نابارور و درمان رایگان فرزندان تا پنج سالگی، اعطای وام ۴۰ میلیون برای فرزند اول تا وام ۲۰۰ میلیون برای فرزند پنجم از تمهیداتی است که برای تسهیل فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

نماینده شهر اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دریافت خودرو بدون نوبت برای متولد شدن فرزند دوم از دیگر تسهیلات فرزندآوری است و تاکنون ۲۵۰ هزار خودرو به خانواده‌ها اعطا شده که تبادل قیمت آن با میانگین هزینه بازار حدود ۴۰۰ میلیون بوده است.

بانکی‌پور در خصوص دغدغه زنان باردار و شاغل برای دریافت مرخصی زایمان خاطرنشان کرد: طبق قانون کسی نمی‌تواند بانوان باردار یا مادرانی که در دوران شیردهی و دارای سه فرزند هستند را به علت دریافت مرخصی زایمان از کار تعدیل کند، همچنین در صورت بازگشت به کار، فرد باید در همان جایگاه قبلی مشغول به کار شود.

کد خبر 745656

دیگر خبرها

  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند