Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکمی از سوی آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عنوان مسؤول دفتر نمايندگی ولی فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، جلسه تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با حضور آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حجت‌الاسلام رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور، حجت‌الاسلام شهرابی دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن کشور، مهندس صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان و حجت الاسلام مصطفوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی حکمی از سوی آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، از زحمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام مصطفوی که طی سالیان متمادی به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان زنجان حضور داشت، تقدیر به عمل آمد و آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به این سمت منصوب شد.

 

در این حکم آمده است:

حضرت آیت‌الله جناب آقای شیخ علی خاتمی دامت توفیقاته

سلام علیکم 

ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شایسته جناب آقای حجت‌الاسلام قربانعلی مصطفوی در دوره تصدی مسؤولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، به موجب این حکم به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان منصوب می‌شوید.

 

امید است، به لطف خداوند متعال و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) و همچنین با توجه به رهنمودهای رهبر معزز انقلاب اسلامی ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی و با همکاری تلاشگران بنیاد مسکن در جهت حصول به اهداف این نهاد که به عنوان یادگاری درخشان از حضرت امام خمینی (ره) در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، کوشا، موفق و موید باشید.

 

سید هاشم رسولی محلاتی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز ایران کرمان خراسان جنوبی استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور تودیع و معارفه هرمزگان حکم انتصاب امام جمعه زنجان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی