Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان حجت الاسلام و المسلمین  میرعمادی در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به مردم  گفت: مسئولان سیره حضرت علی و ائمه را الگوی خود قراردهند که در خدمت رسانی تمام همت خودرا انجام داده وانتظار تشکر هم نداشتند.

نماینده ولی فقیه درادامه بااشاره به ۲۷ آذر شهادت ایت الله دکتر مفتح گفت: مفتح عالمی فرزانه برای حوزه های علمیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بااشاره به اینکه دونهاد حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند گفت:اتحاد این دو نهاد جامعه را به سمت ایده آل می کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی درادامه بااشاره به صحبت های رهبر فرزانه در جمع خانواده های شهدا  در خصوص برملا کردن توطئه های امریکا در سال ۹۷ و نقشه های انها برای سال ۹۸ گفت: فشاررسانه ای، اقتصادی و سیاسی سه ضلع نقشه شوم آمریکا برای ایران و ارمانهای انقلاب اسلامی و توانمندیهای آن  بوده  که با هوشیاری ، بصیرت، وحدت و همدلی مثل همیشه با توکل برخدا و استفاده از راهنمایی های رهبر فرزانه نقش بر آب خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد همچنین به نزدیک شدن زمان بررسی بودجه در سال ۹۷ اشاره کرد وگفت:مسولان و نمایندگان با همدلی و همفکری  تمام تلاش خودرا برای جذب هرچه بیشتر بودجه  استان داشته باشندتا بخش اعظمی از پروژه های عمرانی درراستای حل مشکلات مردم تکمیل و به بهره برداری رسد.ولادت امام حسن عسگری علیه السلام و وفات حضرت فاطمه معصومه (س) دیگر  مناسبتهایی هفته آینده بود که امام جمعه خرم آباد به آنها اشاره کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیمای لرستان امام جمعه خرم آباد مسولان خدمت منت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند