Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با پایان گفتگو‌های صلح یمن در سوئد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف در استان‌های الحدیده، صنعا، مارب و صعده را بمباران کردند.

یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد همزمان با تشدید حملات هوایی به استان‌های مختلف یمن، حملات توپخانه‌ای و موشکی نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن نیز شدت یافت و این نیرو‌ها عملیات گسترده‌ای را برای پیشروی به طرف شهرستان نهم در شرق صنعا، شهرستان ذی ناعم در استان البیضاء و مناطق باقم و رازح در استان صعده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد نیرو‌های ارتش و جنبش انصارالله پیشروی نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی به طرف شهرستام نهم در شرق صنعا را دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح صنعا گفت: گزارش‌های سرویس‌های اطلاعاتی کشته شدن ۵۱ تن و زخمی شدن ۱۹۴ تن از نیرو‌های متجاوز را تایید کردند.

سرتیپ یحیی سریع همچنین از حمله ناکام متجاوزان برای پیشروی به طرف منطقه راهبردی تویلق در اطراف جازان خبر داد. این مقام نظامی یمن ادامه تشدید حملات نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی یمن به طرف شهرستان نهم در صنعا، مناطق رازح و باقم در صعده و مناطق دیگر را نشانه عدم جدیت آنان برای برقراری صلح و حل بحران یمن خواند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت:در سال جدید اجرای ۱۲٠ طرح مربوط به طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان با اعتبار ۱٠۹ میلیارد تومان اجرا میشود. 

اقای مقدم در افتتاح ۵طرح هادی در روستا‌های مرزی سلماس گفت: در طرح‌های هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل مسکونی و نیازمندی‌های عمومی روستایی تعیین می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن استان اضافه کرد: طرح‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا می‌شود. 

مقدم گفت؛ اجرای طرح هادی از جمله برنامه ریزی‌های توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تاکنون در بیش از ۴۵ درصد روستا‌های آذربایجان غربی اجرایی شده است.

او همچنین با اشاره به افتتاح پنج طرح هادی در روستا‌های سلماس از جمله ملحم، لشکران، شیدان، شکریازی، عیان گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲میلیارد تومان صرف شده است. 

مقدم همچنین گفت: در سطح استان برای ۱۷هزار و ۵٠٠واحد روستایی تسهیلات کم بهره برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی پرداخت میشود.

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در مناطق مختلف استان یزد
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • بمباران النصیرات از سوی صهیونیست‌ها/ درگیری شدید در داخل اردوگاه
  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • صاعقه در پنجاب بلوچستان جان ۲۵ نفر را گرفت
  • آژیر خطر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به صدا درآمد