Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@18:53:23 GMT

واکنش باقری درمنی به خبر رابطه‌اش با بابک زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۶۸۶

ساعت 24- حمید باقری درمنی که به دلیل افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری به اعدام محکوم و حکم او تأیید شده است، با طرح برخی ادعاها به خبر رابطه‌اش با بابک زنجانی واکنش نشان داد که یک فرد آگاه به این ادعاها پاسخ داد.

حمید باقری درمنی که به دلیل افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری به اعدام محکوم و حکم او تأیید شده است، با طرح برخی ادعاها به خبر رابطه‌اش با بابک زنجانی واکنش نشان داد که یک فرد آگاه به این ادعاها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده‌طباطبایی وکیل حمیدباقری درمنی که اخیرا حکم اعدام او به تأیید دیوان عالی کشور رسیده است درباره تلاش موکلش برای جلوگیری از بازداشت بابک زنجانی واکنش نشان داد و در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفت: باقری‌درمنی در تماس تلفنی از زندان اعلام کرده است که از سال ۸۵ ممنوع‌المعامله بوده و حق استفاده از چک را نداشته است که بخواهد برای بابک زنجانی چک ۱۰ میلیارد تومانی بکشد.

پس از این اظهار نظر علیزاده طباطبایی، خبرنگار تسنیم موضوع را با یک فرد آگاه در پرونده در میان گذاشت و منبع مذکور در پاسخ به ادعای صورت گرفته از سوی باقری درمنی عنوان کرد: این ادعا کذب محض است؛ در بازرسی از منزل باقری درمنی و محل کار وی دسته چک‌های متعدد استفاده شده و استفاده نشده شرکت‌ها و سربرگ‌های سفید و امضا شده‌ای که فقط لازم بود پر شود پیدا شد که همگی این موارد صورت جلسه شده است و باقری درمنی از دسته چک‌های سفید امضای دیگر افراد برای کارهای خود نیز استفاده می‌کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته در تاریخ‌های ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۹۱ که از منزل و محل کار باقری درمنی و مسلمی و شرکت‌های وابسته صورت گرفته، این اسناد کشف شده و در صفحات جلد ۶۸ پرونده موجود است، افزود: در جلد ۱۴۵ پرونده سند مربوط به ممنوع المعاملگی باقری درمنی موجود است که در آن تاریخ اجرای ممنوع المعاملگی وی سال ۸۹ است نه سال ۸۵.

این منبع آگاه در ادامه عنوان کرد: گروه باقری درمنی که از تیم‌های مختلف تشکیل شده است یک تیم جعل حرفه‌ای نیز داشته که این افراد امکان جعل هر سندی را برای وی فراهم می‌کرده‌اند.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بابک زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو