Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال با حضور ۶ بازیکن در ساختمان پک برگزار شد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، 6 بازیکن تیم ملی فوتبال صبح امروز (جمعه) با حضور در ساختمان پِک تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مستقیم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان شامل امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، سید حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان و مهدی طارمی بودند. تمرین شامل گرم کردن با توپ، تمرینات سرعتی بود و بیشتر زمان آن به تمرینات اختصاصی و تمرکزی بازیکنان اختصاص داشت.

پیام کارلوس کی‌روش به اهالی فوتبال؛ شجاعت و شهامت همه را تحسین می‌کنم

 

به گزارش تسنیم، از میان ملی‌پوشان استقلال تنها سیدحسین حسینی حضور داشت و این در شرایطی بود که آبی‌پوشان روز گذشته برابر پدیده خراسان بازی کرده بودند.

انتهای پیام/

 

R1015150/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس: از فشردگی بازی‌ها استقبال می‌کنیم/ تمرکز بالایی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نه تنها با برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده مشکلی نداریم، بلکه از این موضوع استقبال هم می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: شرایط تیم بسیار مطلوب بوده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان در تمرینات خوب ظاهر شده‌اند. باتوجه به فشردگی مسابقات، فشار تمرینات را مناسب این شرایط طراحی کرده‌ایم.

وی افزود: با همان شور و اشتیاق  و انگیزه همیشگی، سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب، نتیجه مناسبی کسب کنیم. هر چند می‌دانیم در خانه‌ یک تیم سرسخت بازی خواهیم کرد. تمرکز بالایی برای این مسابقه داریم.

خمس در رابطه با ارزیابی‌اش از تیم حریف، گفت: همان‌طور که گفته‌ام، بازی آسانی نداریم. باید فوتبال خوبی انجام داده و حفظ توپ کرده و با تمرکز بالا کار کنیم. آنها نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، با فشار و جنگندگی بالایی بازی می‌کنند و این موضوع را در بازی رفت نیز ثابت کردند.

وی در رابطه با فشردگی مسابقات، اظهار داشت: در اسپانیا به برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده عادت داریم. برعکس این موضوع، به برگزاری بازی با فاصله زیاد عادت نکرده‌ایم. ما نه تنها با برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده مشکلی نداریم، بلکه استقبال هم می‌کنیم. این موضوع باعث سرعت و چابکی لیگ می‌شود و به نفع همه است.

سرمربی تراکتور در رابطه با برگزاری آخرین بازی سال 1402، گفت: پیشاپیش عید نوروز و سال جدید را به همه هواداران تبریک می‌گویم و برای تمامی آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و کسب پیروزی، عید نوروز را به کام هواداران شیرین‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه موسیقی در ورزش
  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • خمس: از فشردگی بازی‌ها استقبال می‌کنیم/ تمرکز بالایی داریم