Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:27:40 GMT

ما ملت ايران زير بار ذلت آمريکا نمي رود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۷۱۰

ما ملت ايران زير بار ذلت آمريکا نمي رود

خبرگزاري آريا - بندرعباس – ايرنا – نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به تحريم هاي غيرقانوني گفت: آمريکا بداند ما ملتي مرگ بر آمريکا هستيم و زير بار ذلت نمي رويم.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي در خطه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بندرعباس با تشريح خطبه 51 کتاب نهج البلاغه ابراز داشت: ملت ايران چهل سال قبل با انقلاب اسلامي تکليفش را با شما ( امريکا) روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: آمريکا مي خواهد با استفاده از زور و اهرم تحريم که از نظر ما و بسياري از کشورهاي دنيا غيرقانوني است ملت ايران را از راه اصلي خودشان که همان انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي است به بيراهه بکشاند.
خطيب جمعه بندرعباس اظهار کرد: آمريکا و ديگرمتحدان کوچک و بزرگ و جيره خواران منطقه اي اش بدانند که ملت ايران راه خود را که هماه راه عذتاست انتخاب کرده و زير بار ذلت نخواهد رفت.
نماينده ولي فقيه درهرمزگان خاطرنشان کرد: با تسليم در برابر آمريکا بايد بگوييم 40سال اشتباه کرده ايم اما ملت صبور، شريف و قهرمان ايران پاي ارزشهاي خود محکم ايستاده و تکان نمي خورد وبه حول قوه الهي آمريکايي ها را اين بار نيش شکست مي دهد.
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به 27آذرماه به عنوان روز پژوهش که مديران بخش هاي مختلف خصوصي، دولتي و تعاوني خواست با حمايت از پژوهشگران جلوي نوشتن رساله هاي سفارشي را بگيرند.
آيت الله نعيم آبادي با اشاره به وجود و فعاليت مراکز توليد کتاب و پايان نامه سفارشي ابراز داشت: اين خطر است يعني اينکه بي سوادي که سند سواد دارد بي آنکه سواد داشته باشد.
وي همچنين با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه از دانشجويان و طلبه ها خواست تنها به اين روز اکتفا نکنند وضمن رفاقت و برگزاري نشست هاي مشترک بررفت و آمد و ديد و بازديدهاي خود از اين مراکز علمي بيفزايند.
6149 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)

دریافت 97 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام آئین دسته روی خیابانی در شهر بندرعباس با حضور دلباختگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از خیابان دارو پخش تا چهار راه اتوبوسرانی برگزار شد.

کد خبر 6096604

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله