Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، با اشاره به دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره داشتند که نقشه دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی لو رفته است اما همه باید هوشیار باشند تا میدان را برای دشمن آماده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول ادامه داد: درست است که ما در طول این چهاردهه سختی های زیادی را تحمل کرده ایم و ریزش هایی داشته ایم اما پیشرفت های فراوانی هم داشته ایم و رویش هایمان بیشتر از ریزش ها بود.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه ایران توانسته در کسب رتبه برتر تولید علم در دنیا، شکستن انحصار چند کشور غربی در حوزه فناوری نانو، ساخت داروهایی در حوزه زیست فناوری، خودکفایی در تولید بسیاری از تجهیزات نظامی با وجود تحریم ها، دست یابی به استقلال سیاسی و ... موفق باشد، گفت: برغم همه تبلیغات و تخریب ها و همچنین همه تهاجم های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، انقلاب اسلامی زنده و با نشاط مشغول پیشرفت است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: گرچه برخی روشنفکرنماها هستند که هنوز چشمشان به غرب دوخته شده است و نمی خواهند لباس وابستگی را از تن خود بیرون کنند؛ غرب گرایان داخلی از آشوب جلیقه زردها در فرانسه درس عرب بگیرند.
وی ادامه داد: به گفته یک پژوهشگر مرکز امنیت ملی در دانشگاه فوردهام آمریکا در تشریح اتفاقات اخیر مردم فرانسه می گوید'فرانسه به دو بخش تقسیم شده است که یکی فرانسه ثروتمندان که دولت نیز با آنان همراه است و دیگری فرانسه فقرا که دولت نه تنها آنان را رها کرده بلکه سیاست هایی را در پیش گرفته است.'
امام جمعه دماوند بیان کرد: امروز لیبرالیسم اقتصادی ناکارآمدی خود را در عرصه عمل نشان داده و چیزی جزو فاجعه برای مردم نداشته است؛ امروز نظم نوین لیبرال مثل جنینی سقط شده و جنبش جلیقه زردها دنباله جنبش اشغال وال استریت است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه امروز وضعیت آمریکا هم چیزی جزو آتش زیر خاکستر نیست، خاطرنشان کرد: دیر نیست که آتش خشم مردم آمریکا دامن نظام سرمایه داری لیبرال را بسوزاند و این غربگرایان وطنی بدانند که دل بستن به قاره ایی که اینک بیشتر زرد است تا سبز، چیزی فراتر از خوش خیالی نیست.
وی گفت: اروپا به سرعت از پایدارترین منطقه جهان در حال تبدیل شدن به منطقه ایی غیر پایدار و شورشها از فرانسه به کشورهای بلژیک، هلند، مجارستان و سوئد سرایت کرده است و اینها به دلیل دوقطبی شدن جوامع غربی و زیاد شدن فاصله بین فقیر و غنی است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جهان دماوند فقیر مقام معظم رهبری آمریکا منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد

دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این مرد ۶۱ ساله، مقیم فرانسه در دادگاه مدعی شد که روز جمعه (۱۹ آوریل) پس از اطلاع از دستگیری خواهرش اقدام به این کار کرده است.

او گفت که نمی‌خواسته کسی را «تهدید کند»، بلکه در پی «انتقام» از مقامات ایرانی بوده که او را «تروریست» خوانده‌اند.

دادگاه در حکمی او را از حمل سلاح یا نزدیک شدن مجدد به ساختمان کنسولی منع کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرد روز جمعه پس از گزارش ورود یک مزاحم با نارنجک یا کمربند انفجاری به ساختمان کنسولی سفارت ایران دستگیر شد اما پلیس هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نکرد. یک منبع پلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت که مظنون یک جلیقه با جیب‌های بزرگ حاوی سه نارنجک تقلبی به تن داشت.

قاضی گفت که شاهدان از مردی که «پرچم‌ها را پاره کرده» و گفته‌اند «می‌خواهد بمیرد» گفته‌اند. 

به گفته دادستانی، این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشریح جزئیات حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در فرانسه

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند