Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا-امام جمعه خلخال گفت: بی توجهی مسوولان بنیاد مستضعفان و مالک کارخانه نئوپان این شهرستان در شرایطی که تعطیلی این واحد صنعتی لطمه بزرگی به منطقه می زند غیرقابل فبول است .

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با انتقاد از بی توجهی رییس بنیاد مستضعفان به توقف و تعطیلی این واحد صنعتی بزرگ در جنوب استان اردبیل افزود: سفر سعیدی کیا رییس این بنیاد به بخش فیروزاباد شهرستان کوثر در هفته گذشته در حالی صورت گرفت که تعطیلی 2 ساله کارخانه نئوپان این شهرستان کاملا مورد بی توجهی وی و هیئت همراه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این اندازه بی توجهی مسوولان این بنیاد و مالک کارخانه نئوپان به یک کارخانه که با تعطیلی آن صدها نفر از کارکنان و کارگران این واحد صنعتی بیکار و بیت المال در حال از بین رفتن است جای تعجب دارد.
خطیب جمعه خلخال گفت:در حالی که امکانات سفر مهیا و کمتر از 30 کیلومتر راه از کوثر به خلخال بیشتر نیست چرا باید رییس بنیاد مستضعفان به درخواست های مردم این منطقه که تعیین تکلیف این واحد صنعتی بزرگ و راه اندازی مجدد آن برای بازگشت کارگران بیکار شده است این اندازه بی توجه باشد .
وی گفت: انتظار مردم منطقه از مسوولان کلان کشوری دلسوزی بیشتر به مشکلات شهرستان خلخال از جمله حل مشکل توقف تولید کارخانه نئوپان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به جوانان در امر ازدواج به موقع گفت: بسیاری از خدمات ارزنده نظام اسلامی در مناطق محروم کشور به برکت تلاش جوانان مومن ،معتقد و ولایی کشورمان حاصل شده است .
امام جمعه خلخال با توصیه جوانان به دقت در انتخاب دوست اظهار کرد:انتخاب رفیق بد و نشست و برخاست با انسان های بدسرشت موجب بدبینی به بندگان صالح خداوند شده و دنیا و آخرت را از بین می برد.
7119/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خلخال اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی شنبه شب در دیدار رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان دشتی که به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در ساخت مسکن ارزان قیمت و مسکن روستایی گفت: بنیاد مسکن به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه می‌درخشد.

فرماندار دشتی افزود: حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی بوده است و افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تأسیس بنیاد مسکن از مصادیق مهم این آرمان انقلابی به شمار می‌رود.

وی بنیاد مسکن را یکی از ادارات موفق شهرستان دشتی دانست و تصریح کرد: با همت و دلسوزی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل شده است.

وی افزود در حوزه توسعه روستاها اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله اجرای طرح هادی، احداث بوستان‌های روستایی و ساخت و بهسازی منازل روستایی انجام شده که قابل تقدیر است.

وی گفت در عین بهسازی، بهتر است بافت سنتی روستاها حفظ شود.

وی تاکید کرد: تلاش جهت بهسازی منازل روستایی در بخش کاکی و ساحلی مد نظر قرار گیرد.

فرماندار دشتی گفت: با توجه به وجود مهاجرت معکوس به روستاها که مستلزم گسترش فضای روستاها است در زمینه اصلاح و بازنگری طرح‌های هادی و الحاق برخی اراضی به روستاها دقت نظر صورت گیرد.

کد خبر 6078374

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • عملیات قاطع ایران کاخ مستکبران را به لرزه در آورد + تصاویر
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است