Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: درحالی که منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق از فرار ۲۱ سرکرده داعش از زندانی در استان سلیمانیه خبر دادند، وزارت دادگستری عراق این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، وزارت دادگستری عراق در صفحه خود در فیس‌بوک فرار زندانیان از زندان سوسه در استان سلیمانیه را تکذیب و اعلام کرد: تدابیر امنیتی در بالاترین سطح قرار دارد و این تدابیر با نظارت مشترک نیرو‌های امنیتی مسئول حمایت از خارج زندان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه از رسانه‌ها خواست در نشر اخبار به ویژه اخبار مربوط به زندان‌ها نهایت دقت خود را به کار بگیرند و اخبار را از منبع رسمی وزارتخانه نقل کنند.

یک منبع امنیتی در اقلیم کردستان عراق اعلام کرده که ۲۱ سرکرده داعش از زندان وابسته به دولت مرکزی در استان سلیمانیه فرار کرده و شش تن از آن‌ها در شهر سلیمانیه و ۱۰ تن نیز در منطقه بازیان بازداشت شدند، اما پنج تن دیگر همچنان فراری هستند و به نظر می‌رسد که در منطقه دیلیزه باشند.

زندان سوسه در منطقه جمجمال سلیمانیه واقع است و زندانیانی که پرونده‌های تروریستی و جنایی دارند و بیشترشان از سرکرده‌های داعش هستند، در آنجا هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرار سرکرده های داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.

قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد