Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:44:09 GMT

رواج جنگ روانی در جامعه ترفند دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۸۸۱

رواج جنگ روانی در جامعه ترفند دشمن است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) افزود: دشمن در موضوع هسته‌ ای درصدد کاهش قدرت ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمن همچنین در عرصه موشکی از ایران می‌ ترسد لذا از این رو در صدد کاهش قدرت جمهوری اسلامی در این حوزه است.
وی ایجاد جنگ روانی در جامعه را یکی از نقشه های شوم دشمن دانست و افزود: یکی از دلایل نارضایتی مردم، تحریم کالاهای اساسی و کاهش ارزش پول ملی همراه و کاهش قدرت خرید است و این افزایش‌ نارضایتی در جامعه موجب افزایش ناامیدی در مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: برخی از خواص سخنانی را مطرح می کنند که موجب خوشنودی دشمنان می‌ شود و در واقع از قطار انقلاب پیاده شده ‌اند.
وی ادامه داد: این افراد در مواقعی قصد دارند عملکرد نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به اهمیت تعامل بین حوزه و دانشگاه افزود: هر زمان که این‌ 2 نهاد ‌در کنار هم نبودند موجب ایجاد ضعف‌ در کشور و ناکارآمدی شده است.
امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: عملکرد بسیج و راه و رویه بسیجی باید در تمام نهادهای ما وجود داشته باشد زیرا بهترین شیوه مدیریت، مدیریت جهادی است.
3029/9767
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام علی انقلاب جامعه جمهوری اسلامی خطبه های نماز جمعه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «الله قلی توماچ» در محفل انس با قرآن کریم و ‌کاروان قرآنی بهار در بهار در روستای «یلمه سالیان» بخش وشمگیر شهرستان آق قلا، اظهار کرد: اگر کودکان و نوجوانان از همان سنین کودکی با قرآن مأنوس شده و قرآنی تربیت شوند و به آن عمل کنند، در آینده انسان و جامعه قرآنی خواهیم داشت.
 
به گفته وی؛ در چنین صورتی جامعه ای سالم خواهیم داشت و قطعا این افراد به دشمنان هم پشت خواهند کرد، اگر اینطور نباشد و به قرآن عمل نکنیم باعث می شود که دشمن نفوذ کند.
 
این کارشناس علوم دینی و مذهبی استان گلستان با عنوان اینکه عمل به قرآن کریم سبب توسعه سبک زندگی اسلامی و قرآنی می شود، تصریح کرد: فرد مومن و مسلمان باید فکر و ذهنش با قرآن باشد و بدان عمل کند و اعمال و رفتارهای وی قرآنی باشد، سعی دشمنان بر این است که می خواهند هرکسی را که بخواهد به قرآن عمل کند را از آن دور کنند.
 
وی افزود: همانطوری که به زیبایی قرآن می خوانیم و تلاوت می کنیم، می بایستی به زیبایی هم به قرآن عمل کنیم.
 
به گفته وی؛ امروز تمام سعی و تلاش دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف برای دور کردن نوجوانان و جوانان از قرآن کریم متمرکز شده و فضای مجازی یکی از این ابزارهای دشمنان است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • چین: آمریکا برای افزایش بودجه نظامی خود از ناکجاآباد دشمن فرضی می‌سازد
  • توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است
  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است