Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، «دستگاه را روشن کردم و به عقربه آن خیره شدم. اما هیچ اتفاقی نیفتاد! دوباره همه چیز را بررسی کردم و باز دستگاه را راه انداختم. باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد. حسابی کلافه شده بودم و نمی‌دانستم کجای راه را اشتباه آمده ام! قدم‌زنان، یکی دو بار طول آزمایشگاه را طی کردم و بخش‌های مختلف کار را در ذهنم مرور کردم؛ همه چیز در جای خودش بود و فشارسنج باید جواب می‌داد! مأیوس و حیران نیم‌نگاهی به دستگاه انداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه می‌دیدم را باور نمی‌کردم! عقربه فشارسنج در حال حرکت بود و این یعنی فشارسنج دست‌ساز من به درستی کار می‌کرد.»

در کتاب «سطح عمیق»، «سید احمد مهدوی اردکانی» وقایع زندگی‌اش را با محوریت فعالیت‌های دانش‌‏بنیان خود در مقابل ما قرار داده است؛ طرحی از تکاپوی یک عمر، که ما را به «تقدیر» وامی‏‌دارد و از قدرت نافذ «تقدیر» شگفت‌زده می‌کند. در کنار لذّت این فهم، این روایت ما را به تجربه‌‏ای واقعی از تجاری‌‏سازی محصولی فناورانه، مهمان می‌کند. شاید سهیم‌شدن در این تجربه، روزی ما نیز باشد؛ چه بسا شکل‌دهنده سرنوشت ما؛ تا همّت چقدر بلند باشد و تقدیر چه خواهد.

سید احمد مهدوی اردکانی، مدیر عامل شرکتی دانش‌بنیان با عنوان «پوشش‌های نانوساختار» است. این شرکت که در زمینۀ ساخت تجهیزات پوشش‌دهی و لایه‌نشانی در خلاء کار می‌کند توانسته است محصولات خود را به کشورهای متعددی از جمله استرالیا، نیوزلند، هلند، انگلستان، روسیه، پرتغال، ایتالیا، چین و استونی بفروشد.

این کتاب در 128 صفحه، پاییز 1397 توسط انتشارات الگونگار پیشرفت به چاپ رسیده است. برای تهیه و خرید کتاب می‌توانید با آدرس ایمیل olgoonegar@gmail.com یا شماره تلفن 02166507128 یا شماره همراه 09126320072 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

169 / 279 سطح عمیق دانش بنیان استارت آپ فناوری نانو تولید تجهیزات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سطح عمیق دانش بنیان استارت آپ فناوری نانو تولید تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران