Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:27:32 GMT

امروز لیبرال دموکراسی به پایان رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۹۳۹

امروز لیبرال دموکراسی به پایان رسیده است

تهران- ایرنا- خطیب نماز جمعه تهران گفت: لیبرال دموکراسی که فریبکارانه بیش از یک قرن دنیا را فریب داده بود، امروز به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: عده ای از اول انقلاب منتظر سقوط نظام هستند، لیبرال ها، غرب گراها، سکولارها، اومانیست ها، از خدا بی خبرها، غیرمعتقدین به بقای دین و مددهای غیبی مرتب می گویند که این نظام ‌نفس های آخر را می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاومت و انسجام بسیج کشورهای مقاومت و تشکیل سد آهنینی که شاخ های آمریکا و قدرت های بزرگ را شکاند، افزود: این دلیل روشنی است که انقلاب طراوت خودش را دارد و شهیدان آن روز اگر امروز بودند، در کنار همین شهیدان قرار می گرفتند و این جوان های ما هم اگر آن روز بودند، در کنار آن شهیدان بودند و این دلیل بر استحکام انقلاب و نظام ماست.
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: دنیا از روز اول بنایش بر این بود که با اسلحه کفر و تکفیر این نظام توحیدی و ولایی را درهم بشکند اما فرماندهی نایب امام زمان خودش یک ظرفیت غیبی است که دشمن نمی تواند، آن را تحلیل کند. دشمن هرگز عقلش نمی رسد و دجالی است که تنها یک چشم دنیا بین دارد.
وی یادآور شد: آنها نه ولایت فقیه و نه ولایت معصوم و نه شهادت شهید را نمی‌توانند، ارزیابی بکنند؛ این ولایت متصل به قدرت لایزال خدا است و از این جهت آنکه به او فرمان داده است که پرچم را به دست بگیرد و با امدادهای غیبی او را هدایت می کند و حرف‌هایی می‌زند که ورای حرف‌هایی است که کارشناسان و مستشاران و مغزهای سیاسی و کانون های فکری مشورت می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: البته ایشان اهل مشورت هستند و هر مساله ای را که مقام معظم رهبری بخواهند در سطح جامعه برای نظام و مردم القا کنند، مشورت های لازم را از افراد مورد اعتماد و صاحب‌نظر دارند و این مشورت ها همه مقدم است. اجتهاد علومی را لازم دارد اما هرکسی به این علوم دست یافت، اجتهاد پیدا نمی‌کند؛ اجتهاد یک قوه قدسی است و این تکیه ولی فقیه به آسمان است و آسمانی ها و سماواتی ها در خواب و بیداری هوای بندگان صالح را دارند.
وی با بیان اینکه مساله شهادت تجلی قدرت خداست، اظهار داشت: شهید با شهادت خود هم برای همیشه از چنگال مرگ خلاص شده است و به حیات ابدی نائل شده و هم جامعه را با قدرت خدا مقتدر کرده است.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: تعبیری که حضرت امام (ره) به زبان آوردند و خلف صالح آن بزرگوار امام فعلی ما در دیدار خانواده های شهدا به روایت از امام بیان کردند، این است که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
وی یادآور شد: دنیا از اول بنای تجزیه کشور را داشت و جنگ قومیت ها را راه انداخته بود و بنا داشت کشور را قطعه قطعه کند اما خون شهدا انسجام ایجاد کرد و تفرقه و تکفیر و کفر را به زانو درآورد و وحدت ایجاد کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: 40 سال است عوامل انگلیس با شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن همچنان مشغول هستند تا ایجاد شکاف کنند، روسای شیاطین نقشه کشیده بودند که با تحریم ظالمانه غیرقانونی و بی‌سابقه مردم ما را آنچنان تحت فشار قرار دهند که آهی نداشته و قدرت دیدن دشمن و مصاف با دشمن را نداشته باشند و به جان هم بیفتند و گروه‌هایی در خیابان ها در مقابل هم قرار بگیرند.
وی افزود: اما دیدیم دفاع از حرم و شهدا هم یک اتحاد بین المللی جهان اسلام را به عنوان یک الگو کلید زد، هم تکفیر و کفری که می‌خواستند سوریه و عراق را تجزیه کنند و لبنان و مقاومت را از بین ببرند، از بین رفتند.
خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: از این طرف نیروهای شهید داده معتقد به ولایت و شهادت همچنان ایستادگی می‌کنند و می‌گویند همه مشکلات را در چهل سال تحمل کردیم، دستاوردهای عظیمی داشتیم و قدرت بزرگ منطقه شدیم و در همه عالم آوازه پیدا کردیم.
وی افزود: ما دل های عالمیان را فتح کردیم و در داخل آمریکا چالش ایجاد کردیم ما انگلیس را در مسائل سیاسی و اجتماعی به زانو درآوردیم و اول سخن را در عالم می گوییم و کسانی که از استعمار و استبداد خسته شدند فوج فوج ام‌القرای فکریشان و نهضت شان ایران است.
وی با اشاره به افزایش قیمت ها از 50 درصد تا 70 درصد اظهار داشت: ضعفای جامعه ما را ایمان، ولایت و اعتقادات نگه شان داشته وگرنه دیدید که در فرانسه چه اتفاقی افتاد.
حجت السلام و المسمین صدیقی اضافه کرد: این لیبرال دموکراسی که فریبکارانه بیش از یک قرن دنیا را فریب داده بود، امروز به پایان رسیده و شورش سراسری کشور فرانسه که مهد دموکراسی و آزادی و لیبرال دموکراسی است، به بن بست رسیده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنها نقشه کشیده بودند و می‌گفتند تابستان گرمی خواهید داشت اما ما تابستان خوبی را با همه مشکلات پشت سر گذاشتیم.
سیام**2021**1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی نماز جمعه خطبه دوم صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود