Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، میدل‌ایست آی مدعی شد که «محمد بن‌سلمان»، ولی‌عهد عربستان سعودی به طور جدی در حال تلاش برای برقراری یک دیدار مستقیم بین او و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به میزبانی آمریکاست.

به‌نوشته میدل‌ایست آی، بن‌سلمان جدا به‌دنبال دیداری شبیه به «کمپ دیوید» با نتانیاهو است؛ دیداری که «تغییردهنده بازی» باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، خواسته بن‌سلمان این است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در این دیدار نقش میزبان را داشته باشد.

بنابر ادعای این رسانه، بن‌سلمان یک کارگروه ویژه برای رهایی از تبعات قتل جمال خاشقچی ایجاد کرده است و همین تیم مسئول رسیدگی به ایده این دیدار شده است.

برنامه این است که بن‌سلمان که به دست داشتن در قتل جمال خاشقچی متهم است، شبیه به «انور سادات»، رئیس‌جمهور اسبق مصر، تبدیل به یک عرب صلح‌طلب شود.

یک رسانه ترکیه‌ای به‌نام ای.‌ایچ.آی نیز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده که نتانیاهو، ترتیب حمایت لابی‌های صهیونیستی از رژیم بن‌سلمان را در واشنگتن داده است.

لابی‌گران صهیونیست در واشنگتن در تلاش هستند تا افکار عمومی را در واشنگتن که با ترور جمال خاشقچی به شدت علیه ولی‌عهد سعودی برگشته، تغییر دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید