Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرایران، این عروسی که در هفته گذشته به مدت 5 شبانه روز در شهر "اودایپور" هندوستان برگزار شد، دیروز با حضور زوج تازه ازدواج کرده در خانه لوکسشان در بمبئی هند خاتمه یافت.

این عروسی بین " ایشا آمبانی" دختر 27 ساله " موکش آمبانی" ثروتمندترین فرد هندوستان با " آناند پیرامال" فرزند 33 ساله یک خانواده میلیاردر هندی دیگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عروسی بیش از 100 میلیون دلار هزینه در برداشته است و بر اساس تخمین‌ها پس از هزینه 110 میلیون دلاری " پرنس چارلز" – ولیعهد بریتانیا- و " دایانا" در دهه 1980، گران‌ترین عروسی دنیا لقب گرفته است.

در این مراسم بسیاری از چهره های مشهور سینمای "بالیوود" حضور یافتند.

" هیلاری کلینتون" بانوی اول اسبق آمریکا و نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری 2 سال پیش آمریکا نیز در بین میهمانان ویژه این مراسم عروسی مجلل بود.

همچنین "بیانسه" خواننده مشهور آمریکایی نیز برای اجرای برنامه در این عروسی دعوت شده بود. رقم دستمزد احتمالی این خواننده آمریکایی برای اجرای برنامه در این عروسی مجلل اعلام نشده است.

در 5 شبانه روز مراسم این عروسی مجلل،  روزانه 3 وعده غذای گرم بین 5 هزار فقیر هندی توزیع شده است.

هزینه‌های گزاف این عروسی مجلل با انتقادهایی مواجه شده است.

  محل برگزاری عروسی در قصری با شکوه در "اودایپور" هند   حضور هیلاری کلینتون در مراسم عروسی حضور بسیاری از هنرپیشه های مشهور بالیوود در مراسم عروسی       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر

شهدا یکی از سرمایه‌های پر افتخار برای میهن اسلامی ما محسوب می‌شوند. به همین منظور مردم ولایتمدار کشورمان با برگزاری مراسم‌های مختلف به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند.

در راستای تکریم شهدا مراسم یادواره شهدای خانگی شهید والا مقام سرباز امنیت نوروز شیردل در  ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری و حضور پر شور بسیجیان برگزار شد در این مراسم کلام الله مجید به صورت جمعی تلاوت شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا به مناسبت روز شهید در زرین شهر + فیلم

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر