Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:31:38 GMT

امام جمعه شهرکرد: شعار مشکلات را برطرف نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۱۴۶

امام جمعه شهرکرد: شعار مشکلات را برطرف نمی‌کند

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز انقلاب باید در خدمت مردم و به دنبال برطرف کردن مشکلات آنها باشد و شعار مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه کار منافقان سنگ‌انداختن در برابر پیامبر(ص) بود اظهار داشت: در زمان حال نیز منافقان داخلی و خارجی با سنگ‌انداختن در برابر مقام معظم رهبری ایشان را مورد هجمه قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به روز بسیج کارگری افزود: شهید محمدجواد تندگویان قبل از انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تلاش کرد و بعد از انقلاب اسلامی نیز با نگاه خدمت‌گرایانه تلاش کرد، وزرای امروز ما باید این شهید را الگو قرار داده و برای برطرفمشکلات مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی روی خون شهدا شکل گرفته است نباید کسی به بیت‌المال تجاوز کرده و در خدمت به مردم کم‌کاری کند.

نکونام تصریح کرد: امروز انقلاب باید در خدمت مردم و به دنبال برطرف مشکلات آن‌ها باشد، شعار مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند، باید گره اقتصادی را برطرف کرد دشمن در تلاش است با اعمال تحریم گره ایجاد کند اما جوانان مصمم، مردم و مسئولان این مشکلات را برطرف می‌کنند.

تاکید نماینده ولی فقیه در استان یزد بر‌ حل مشکلات مسکن محرومان و مستضعفانفرمانده سپاه اردبیل: دانشجویان به دور از هرگونه ‌سیاسی‌گری برای ‌حل مشکلات جامعه گام بردارند‌اردبیل|مشکلات اقتصادی با وحدت و همدلی مردم و مسئولان ‌از پیش رو برداشته می‌شود‌

خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: برخی افراد به دنبال جدایی انداختن بین ولی‌فقیه و مردم و جدایی ولی‌فقیه و مسئولان هستند، مسئولان نباید فریب تفرقه‌اندازی‌ها را بخورند و مراقب باشند که دین خود را از دست ندهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت بین حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دشمن در تلاش است دانشگاه‌ها با نگاه غربی و همانند زمان طاغوت پیش روند اما بسیاری از دانشجویان و اساتید تلاشگر با نگاه درست و ضرورت وجود دین دانشگاه‌ها را به سمت علم و دین جهت می‌دهند.

نکونام با بیان اینکه عبادت فقط خواندن نماز و گرفتن روزه نیست، گفت: نماز و روزه ارکان عبادی هستند اما چیزی که به نماز و روزه روح می‌بخشد تفکر است، تفکر عبادت واقعی و روح همه عبادات است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند