Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:55:02 GMT

ترکیب اصلی فولاد در اولین بازی قطبی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۱۴۹

ترکیب اصلی فولاد در اولین بازی قطبی مشخص شد

افشین قطبی ترکیب اصلی تیم فولاد را در دیدار مقابل تراکتورسازی مشخص کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود.

 

 این دیدار که آخرین بازی دو تیم در نیم فصل به شمار می رود، اولین حضور افشین قطبی روی نیمکت فولاد است و این مربی پس از حدود ۷ سال دوری از فوتبال ایران، کار خود را با سرخ‌پوشان اهوازی در تبریز شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 افشین قطبی برای این دیدار ۱۱ بازیکن فولاد را به شرح زیر در ترکیب اصلی قرار داده است:

 

 احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، رضا میرزایی، عارف آقاسی، میثم دورقی، سینا مریدی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا

 

فولاد خوزستان تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده و تازه نفس در اختیار تفکرات مورایس (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی سپاهان رسید و به فرم ایده‌آلی رسیده و عملکرد خوبی در بازی با فولاد به نمایش گذاشت.

پس از جدایی محمد قربانی بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان اتفاق خوبی برای این تیم بود و با سبک متفاوتی که نورافکن در فوتبال خود دارد شکلی متفاوتی به روند بازی سپاهان داده و جنگندگی بالا او همراه با حمل توپ و اضافه شدن به خط حمله این تیم را با برتری عددی همراه می‌کند.

نورافکن یک قابلیت دیگر هم دارد که به خوبی از آن بهره می‌برد، پای چپ قدرتمند او در ضربات از راه دور فوق‌العاده عمل می‌کند و زمانی که بازی برای سپاهان گره خورده مورایس می‌تواند روی استعداد و هوش این بازیکن و ضربات از راه دوری که به سمت دروازه حریف شلیک می‌کند حساب باز کند، او در بازی با شمس آذر اولین گل فصل خود را با یک ضربه از راه دور فوق‌العاده به ثمر رساند و بازگشت با شکوهی را در اولین بازی خانگی فصل در ترکیب سپاهان به ثمر رساند.

امید در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشت و جنگ‌های میانه میدان را بر عهده داشت و در کنار محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان به خوبی کنترل بازی را در دست داشت و با استحکامی که به خط میانی داده بودند رضا شکاری و فرشاد احمدزاده با آزادی عملی بیشتری در حملات شرکت کردند و حملات زهرداری را روی دروازه کریستوفر کنت ایجاد کردند.

سپاهان در بازی با فولاد خوزستان سه بر صفر پیروز شد و در بازی هفته جاری به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و تقابل خط هافبک قدرتمند دو تیم جذاب خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • عکس‌| کنعانی با گل و رقص به ترکیب برگشت!
  • کنعانی با گل پنالتی به ترکیب پرسپولیس برگشت
  • دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد
  • جنگنده و تازه نفس در اختیار تفکرات مورایس (عکس)
  • رسمی: اولین تیم سقوط کننده والیبال ایران مشخص شد