Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، جلیل بابازده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز گذشته، ۲۲ آذرماه در اجتماع دانشجویان بسیجی اردبیل در مهدیه این استان گفت: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران دشمنان درصدد براندازی نظام را داشتند و همچنان این توطئه‌ها تکرار می‌شود، اما با روحیه حماسی و انقلابی ملت ایران این توطئه‌ها خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشجویان انقلابی در شرایط سخت دوران انقلاب و دفاع مقدس با تمام وجود و همه داشته‌هایشان در مقابل هجمه‌های دشمن مقابله و ایستادگی کردند و امروز حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب را مدیون همان دانشجویان سال ۵۷ و دانشجویانی که ۴۰ سال پیشرفت و تعالی در عرصه‌های علمی داشته‌اند، هستیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه جهاد دانش‌آموزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس کمتر از دانشجویان نبود، اظهار کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور در راه اسلام و دفاع از خاک کشور و ناموس ملت ایران به فیض شهادت نائل آمدند که نه به دنبال پست‌های مدیریتی بودند نه جایگاه خاصی در بدنه دستگاه‌های اجرایی داشتند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان شهید با حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و اسلام بهترین الگو برای دانش‌آموزان نسل‌های سوم و چهارم و آتی هستند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیجی بودن فقط با کارت بسیج نیست، گفت: بسیجی کسی است که بسیجی بماند یعنی تابع ولایت فقیه و امر، ولی فقیه بوده و انقلابی و اسلامی باشد و کسی است که راه شهدا راه ادامه دهد نه بالعکس حرف شهدا.
بابازاده افزود: بسیجی کسی است که در مسیر حق علیه باطل قدم برداشته است و روحیه انقلابی و تعالی داردو یک شخص بسیجی نه محافظه کار است نه سیاست زده و نه طالب منافع شخصی؛ فقط و فقط هدفش حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب و ادامه راه شهدا است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از دانشجویان به عنوان عصاره‌های جوانان کشور نام برد و با بیان اینکه اگر امنیت نباشد انسان به ذلت می‌افتد، گفت: دانشجویان قدر امنیتی که توسط هم سن و سالانشان در شرایط سخت جوی و در مرز‌های کشور در تامین امنیت می‌کوشند را بدانند و با دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در دانشگاه‌ها وبا علم و دانش پاسخوی آن ایثار و فداکاری‌ها باشند.
وی اظهار کرد: ضرورت آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی توسط دانشجویان انقلابی و نخبه از مهم‌ترین مقوله این جشن بزرگ در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.
بابازاده بیان کرد: آمریکان و اسرائیل بدانند که ملت ایران همیشه در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد همان طوری که در طول چهل سال انقلاب که با همه توان دست به تخریب ایران و بر اندازی نظام مقدس این کشور زده اند مردم با روحیه عاشورایی و حماسی ایستادند.
وی ادامه داد: ملت ایران با تأسی از عاشورا و شهدای کربلا و به فرمان امام خمینی(ره) و یاری، ولی امر مسلمین جهان بر قدرت‌های استکبار غلبه کرده‌اند و ما به آمریکا به صراحت می‌گوییم که ما توانستیم، اما ناکامی شما و افول شما توسط ملت ایران مایه یاس و نا امیدی شماست و کشور ایران توانست انقلاب اسلامی خود را حفظ نماید.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به نقش مهم و اساسی دانشجو در کشور تصریح کرد: دانشجو باید در خط مقدم جبه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی کشور بایستد و با همان ایستادگی نسیبت به پیشرفت قله‌های ترقی و تعالی کشور تلاش‌های خود را چند برابر کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت