Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: مطالبه گری همراه با عقلانیت از رسالت‌های جنبش‌های دانشجویی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل صابری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به 16 آذر ماه روز دانشجو این روز را گرامیداشت و اظهار کرد: حفظ هوشیاری و با توجه به موقعیت ها عمل کردن از جمله رسالت‌های یک دانشجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناخت دشمن در هر چهره ای و برخلاف نظر او عمل کردن یکی دیگر از رسالت‌های دانشجویان است، افزود: در کنار هم قرار گرفتن دین و علم می تواند برای کشور سبب خیر و برکت باشد اما دشمن قصد دارد بین این دو جدایی بیندازد.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان بیان کرد: رسالت بعدی دانشجویان مقابله با افراد و جریانهایی است که قصد دارند فضای دانشگاه را متشنج کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، گفت: رسالت دیگری که دانشجویان دارند این است که اعتماد به نفس ملی و فردی را تقویت کنند.

صابری احساس مسئولیت کردن در خصوص مسائل کشور، منطقه و جهان را یکی دیگر از رسالت های دانشجویان برشمرد و تاکید کرد: رسالت بعدی دانشجویان مطالبه گری همراه با عقلانیت است.

وی تصریح کرد: اگر مطاله گری از جریان دانشجویی گرفته شود آن زمان جریان دانشجویی ماهیت اصلی خود را از دست می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با تاکید بر اینکه مطالبه گری دانشجویان در خصوص مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید به دور از افراط و تفریط باشد، اظهار کرد: در نظام اسلامی عدالت باید مبنای همه کارها باشد.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از کارهای ماندگار  دانشجویان عنوان کرد و افزود: این اقدام کمک شایانی به خفظ نظام اسلامی داشت.

صابری با بیان اینکه امروز برترین گام در نظام اسلامی رفع محرومیت از طبقات پایین است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در طول این 40 سال دستاوردهای عظیمی داشته که یکی از آنها بحث انتخابات و انتخاب شدن مسئولان توسط مردم است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و روستاها از جمله دستاوردها بوده است، افزود: البته اشکالاتی هم وجود دارد که مردم، مسئولان، اساتید و جریانات دانشجویی باید کمک کنند تا این نواقص برطرف شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید کارآمدی نظام تبیین و تثبیت شود، گفت: در بحث عدالت؛ معیشت و منزلت از جنبه موارد بوده که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شان منزلت مردم باید حفظ شود، عنوان کرد: قول کریمانه دل مردم را آرام می کند و این دل آرام به پیشرفت کشور و انقلاب کمک خواهد کرد.

صابری همچنین از مسئولان استانی خواست تا در جنع دانشجویان حضور پیدا کرده و پاسخگوی مطالبات دانشجویی باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است