Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: از طریق دیپلماسی با کشور افغانستان به صورت رسمی بازارچه میل ۷۳ در شهرستان مرزی درمیان گشایش می یابد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در سفر به شهرستان درمیان و بازدید از بازارچه میل 73 اظهار داشت: بازارچه های مرزی شرق کشور برای توسعه صادرات به کشورهای همسایه فعال  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  زیرساختهای بسیار خوب بازارچه مرزی میل 73 افزود: افزایش تولید برای  کارخانه سیمان باقران و جلب مشتریان جدید در منطقه  از برنامه های توسعه ای برای شهرستان درمیان و این کارخانه است تا بتوان مبادلات مرزی را گسترش دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بازارچه  میل 73نقش بسزایی در تامین معیشت مرزنشیان این منطقه داشته است،  تصریح کرد: از طریق ظرفیتهای دیپلماسی با کشور همسایه افغانستان به دنبال راه اندازی آن به صورت رسمی  بوده تا  بازارچه فعال شود.

معتمدیان به بازگشایی بازارچه میل 73 و نقش آن در افزایش صادرات اشاره کرد و گفت: این بازارچه در سال 72 با زیرساخت بسیار خوبی در زمینی به مساحت 6 هکتار ایجاد شده و در سالهای 83 و 84 یکی از فعال ترین بازارچه ها در حوزه صادرات بود اما  از سال 93  تعطیل شده است.

راه برون‌رفت از بسیاری از مشکلات خراسان جنوبی صادرات استبخشنامه‌های صادراتی از تصمیم استراتژیک برخوردار نیست

بازدید استاندار خراسان جنوبی ار کارخانه سیمان باقران شهرستان درمیان

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از کارخانه سیمان باقران شهرستان درمیان با بیان اینکه این  کارخانه سیمان یکی از زیرساختهای اصلی صادرات است  بیان کرد: به دنبال افزایش تولید این کارخانه و  مشتریان جدید از کشورهای همسایه و روابط بیشتر با تجار افغانستان  بوده  تا سیمان باقران را به این کشورها صادر کنیم.

معتمدیان  ازکارخانه سیمان باقران شهرستان درمیان  به عنوان یکی از زیرساختهای اصلی صادرات خراسان جنوبی یادکرد وگفت: گشایش بازارچه های مرزی شرق کشور برای توسعه صادرات در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه  این کارخانه یکی از واحدهای صنعتی خوب استان همراه  با مشارکت 100 درصدی  مردم است ادامه داد: سیمان باقران الگوی بسیار خوبی برای سایر واحدهای صنعتی  است و باید در سطح استان و کشور عملیاتی شود .

استاندار خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار نفر در این واحد سهامدار هستند اظهار کرد: این کارخانه با تولید روزانه 2 هزار و700 تن سیمان و 3 هزار و300 تن تولید کلینکر با محوریت صادرات فعال است و با توجه به برنامه های توسعه ای تولید آن افزایش و به کشورهای همسایه صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41348/P1361/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس