Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد زمان مانده است، هواداران تراکتورسازی استقبال پرشوری از این دیدار داشته‌اند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز این دیدار زمان باقی مانده است، بیش از نصف سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پر شده است.

با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز دیدار دو تیم، مقابل باجه‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه شلوغ‌تر از قبل شده و هواداران با سرعت بیشتری وارد ورزشگاه می‌شوند.

پیش از آغاز دیدار دو تیم افشین قطبی برای دقایقی وارد زمین بازی شد تا شرایط چمن را موردبررسی قرار دهد که در این حین هواداران تیم میزبان سرمربی تیم حریف را مورد تشویق قرار دادند.

تعدادی از پیشکسوتان سریال‌های ساخته‌شده در سیمای سهند که هوادار تراکتورسازی هستند، با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره)، برای دقایقی با هواداران این تیم صحبت کرده و با حضور در دور زمین چمن، مورد تشویق آن‌ها قرار گرفتند.

راه‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پرترافیک بوده و راه‌بندان نسبتاً سنگینی ایجاد شده است.

تراکتورسازی خواهان دو بازیکن پدیده شدبهای بلیت دیدار تراکتورسازی – فولاد خوزستان تنها 500 تومان است + عکسجدول لیگ برتر فوتبال پس از دیدار استقلال ــ پدیده؛ صعود شاگردان گل‌محمدی به صدر و ناکامی آبی‌پوشان در سبقت از تراکتورسازی

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی از سوی هواداران تشویق شد. زنوزی در حال حاضر در ورزشگاه حضور ندارد.

کلیپی از بازدید تراکتوری‌ها از آسایشگاه کودکان سرطانی در اسکوربرد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پخش شد.

محسن فروزان به عنوان نخستین بازیکن تراکتورسازی وارد زمین شده و پس از دو بازی خارج از خانه، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال

به گزارش "ورزش سه" با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود و به نوعی آخرین مسابقه این تیم در سال 1402 به حساب می‌آید فراخوانی در صفحات هواداری این تیم داده شد تا تماشاگران به ورزشگاه آزادی رفته و از تیم محبوبشان حمایت کنند، اما در فاصله بیست دقیقه تا شروع مسابقه کمتر از پنج‌هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده‌اند. 

البته هواداران پرسپولیس همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر می‌رسد تعداد تماشاگران بیشتر خواهد شد اما توقع می‌رفت با توجه به فاصله حدودا یک‌ماهه تا بازی بعدی سرخ‌ها در خانه استقبال بهتری از سوی هواداران صورت بگیرد. 

به نظر می‌رسد مصادف شدن ساعت شروع این بازی با زمان افطار و البته ترافیک روزهای آخر سال در این استقبال ضعیف نقش داشته است.

دیگر خبرها

  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد
  • اعلام برنامه لیگ‌برتر تا هفته بیست و چهارم
  • اعلام برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • اعلام برنامه مسابقات هفته های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده