Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امام جمعه آبيک تاکيد کرد: شوراي شهر آبيک اختلافات را کنار گذاشته و به اصل وحدت پايبند باشند؛وحدت نباشد قطعا پس از انتخاب شهردار اختلافات جدي تر خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني مير اميني امام‌جمعه شهرستان آبيک در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر آبيک که در مسجد حضرت وليعصر عجل الله فرجه برگزار گرديد ضمن توصيه به تقواي الهي اظهار داشت : تقوا انسان را مستقل بار مي آورد، زيرا تقوا به انسان مي آموزد که فقط بر مبناي خواست و اراده خدا تصميم گيري کند فلذا انسانهاي با تقوا دستخوش بازي هاي زمانه نشده و استقلال شخصيت خودرا حفظ مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وي افزود: تقوا مسيري  نيست که اگر بر طبق آن عمل کنيد به توفيق برسيد و اگر بدان عمل نکنيد فقط سلب توفيق مي شود ؛ خداي متعال يک جهنم و يک بهشت دارد و چيزي در اين ميان قرار ندارد.خداي متعال در قرآن فرموده"والعاقبه للمتقين. پس‌بنابر اين کساني که در مسير تقوا حرکت نمي کنند خسرالدنياوالآخره هستند.
امام جمعه آبيک اظهار کرد: به جوان هاي عزيز عرض ميکنم تا از اين نشاط و انعطاف جواني برخوردار هستيد روح تقوا را که خدا در درون شما دميده است را پرورش دهيد، زيرا کساني که از ابتدا در مسير تقوا نبوده اند در سنين بالاتر در ضلال مبين،که همان گمراهي آشکار است قرار خواهند گرفت.
حسيني مير اميني افزود: ضلال مبين يعني مي دانند در مسير فساد و افساد و در مسير جهنم هستند اما توان ايستادگي در مقابل هواي نفس خود را ندارند.
امام جمعه آبيک در ادامه گفت: در خصوص درگيري هاي شديد کشور به اصطلاح مهد دموکراسي "فرانسه"  بايد بگويم مردم در غرب به اين نتيجه رسيده اند که ليبرال دموکراسي نه تنها دنياي آنهارا آباد نميکند بلکه کرامت آنها را نيز لگد مال ميکند.آنها بر جليقه هاي زرد خود نوشته اند که دولت ليبرال فرانسه به روي مردم ادرار ميکند اما به آنها ميگويد ،دارد باران بر آنها مي بارد.
 حسيني مير اميني اضافه کرد: ليبرال دموکراسي ابزاري نوين براي استثمار بشر است.اما اسلام عزيز پيشرفت و سعادت انسان را با حفظ کرامت او مد نظر دارد.عليرغم تمام جو سازي ها ما اميد به آن داريم در اين زمانه که ليبرال دموکراسي سوسياليسم و ...به پايان کار خود رسيده اند و عَلَم اسلام را در دنيا برافراشته کنيم و مستکبران عالم که مانع تحقق اين امر هستند را طبق وعده الهي ذليل خواهيم کرد.
وي در خصوص اظهارات يک‌نماينده مجلس هم اظهار داشت: آقاي مطهري به عنوان نماينده مردم ظاهرا گفته اند که من احساس ميکنم مردم با گران شدن بنزين موافق هستند؛ سوال من اين است شما از کدام مردم سخن ميگوييد و اينکه آيا واقعا از وضعيت بد معيشتي مردم بي اطلاع هستيد؟
مطرح کردن بحث افزايش قيمت بنزين که اگر هم اتفاق نيفتد در اين شرايط سخت و حساس معيشتي بار رواني سنگيني را بر مردم تحميل ميکند.
وي افزود: از طرفي وزير نفت نيز گفته بودند دونرخي کر دن بنزين باعث ايجاد رانت و فساد است و از سوي ديگر رياست جمهوري ميگويند اکثر جاهاي دنيا بنزين با دو نرخ عرضه ميگردد.اين تناقضات مردم را دچار ترديد مي کند.
امام جمعه آبيک در خصوص اتفاقات اخير در سطح شهر آبيک در خصوص انتخاب شهردار و مسائل شوراي شهر اظهار داشت: در اين خصوص بايد بگويم که اظهار نظرها و ورود به مسائل مختلف، از آن بلوغ و پختگي لازم برخوردار نيست .
وي تاکيد کرد: از همه مسئولين شهرستان به ويژه شوراي محترم تامين، متنفذين سياسي و خصوصا شوراي شهر به جدّ ميخواهم که هرچه سريعتر اختلافات را با هم کنار گذاشته و با ايجاد انسجام و احترام در عين اختلاف نظر ها سطح بلوغ و پختگي مديريتي خودرا براي مردم نمايان کنند.
حسيني مير اميني افزود: انسجام مديران شهرستان در عين داشتن نظرات متفاوت براي ما يک اصل مي باشد و انتخاب شهردار يا هر مديري فرع آن است.
 وي در پايان اظهار داشت: يقين داريم که اگر به اصل وحدت پايبند نباشيم قطعا بعد از انتخاب شهردار اختلافات جدي تر خواهد شد و مشکلات جدي تري پيش خواهد آمد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک نماز جمعه شوراي سياستگذاري ائمه جمعه اکران فيلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی