Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک داور دیدار استقلال و پدیده خراسان به خاطر اشتباهی که مرتکب شد، عذرخواهی کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رحیم شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره صحنه گل استقلال در بازی با پدیده خراسان که آن را آفساید اعلام کرد، اظهار داشت: در این صحنه اشتباه کردم، اما این اشتباه عمدی نبود و سهوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه سختی بود و در یک لحظه تصمیم گرفتم.

وی افزود: به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم، از اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم. داور هم مثل بازیکن اشتباه می‌کند اما اشتباهات داوران عمدی نیست.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در بازی عقب افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، روز گذشته (پنجشنبه) با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار، استقلال توسط اللهیار صیادمنش در اواخر نیمه دوم به گل رسید، اما کمک داور به اشتباه توپ ارسالی را آفساید اعلام کرد.

 منتظری: باید می‌بردیم و مدعی می‌شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند رحمتی: چرا باید همه تیم‌ها در مورد داوری به یک نتیجه مشترک برسند

 

انتهای پیام/

 

 

R1015150/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی