Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک داور دیدار استقلال و پدیده خراسان به خاطر اشتباهی که مرتکب شد، عذرخواهی کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رحیم شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره صحنه گل استقلال در بازی با پدیده خراسان که آن را آفساید اعلام کرد، اظهار داشت: در این صحنه اشتباه کردم، اما این اشتباه عمدی نبود و سهوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه سختی بود و در یک لحظه تصمیم گرفتم.

وی افزود: به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم، از اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم. داور هم مثل بازیکن اشتباه می‌کند اما اشتباهات داوران عمدی نیست.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در بازی عقب افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، روز گذشته (پنجشنبه) با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار، استقلال توسط اللهیار صیادمنش در اواخر نیمه دوم به گل رسید، اما کمک داور به اشتباه توپ ارسالی را آفساید اعلام کرد.

 منتظری: باید می‌بردیم و مدعی می‌شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند رحمتی: چرا باید همه تیم‌ها در مورد داوری به یک نتیجه مشترک برسند

 

انتهای پیام/

 

 

R1015150/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، محمد ستاری پس از شکست پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:می‌دانستیم بازی سختی است. برابر یک تیم خیلی خوب بازی داشتیم.‌ چند بازی آخر پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر برابر این تیم اشتباه کنیم، به طور سختی ما را مجازات می‌کند که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: چند اشتباه بد داشتیم و کمی هم بدشانس بودیم. زمانی که بازی ۲-۰ بود، می‌توانستیم یک گل بزنیم که آقای بیرانوند عکس‌العمل خیلی خوبی نشان داد. بازی سختی برای ما بود. فاصله مسابقات کم شده و تیم ما مصدومان زیادی داشت. متاسفانه نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم.

مدافع پیکان در خصوص اعلام‌ پنالتی برای پرسپولیس در نیمه اول عنوان کرد: من صحنه را ندیدم. از آنجایی که در زمین بودم، به آقای ناظمی‌ گفتم به نظرم برخورد اتفاق نیفتاد اما ایشان گفتند قطعا پنالتی بود. ما می‌دانستیم در بازی‌ با استقلال و پرسپولیس کوچک‌ترین صحنه‌ها در محوطه جریمه می‌تواند برای تیم‌های روبرو تاوان سختی داشته باشد. کادرفنی خیلی روی این موضوع تاکید داشتند اما کمی بی تمرکزی در محوطه جریمه بود و سخت جریمه شدیم.

دیگر خبرها

  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • مستحق شکست نبودیم/ استقلال از تجربه اش استفاده کرد
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • شکایت باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان
  • اسامی داوران هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال مشخص شد