Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل هاشم با تأکید بر این‌که پیشرفت هسته‌ای، توانایی موشکی و قدرت دفاعی ایران دشمنان را به واهمه انداخته است، افزود: دشمنان به دنبال کاهش نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم»، امروز در خطبه‌های نماز تبریز با انتقاد از راه‌اندازی میز خدمت در برخی از ادارات استان اظهار داشت: در برخی اداره‌ها بنده چنین برداشتی دارم که این میز خدمت‌ها صرفا به این خاطر است تا ارباب رجوع مزاحم مسؤولان در طبقات بالا نشوند و در همان طبقه پایین دست به سر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که کشور نیازمند مسؤولانی دلسوز، مردمی و به دور از اشرافی‌گری است، خطاب به کارکنان دستگاه های اداری خاطرنشان کرد: اگر مطالبه مردم قانونی نیست لااقل راه‌های قانونی را نشان دهید.

وی با اشاره به این‌که دشمن به دنبال ایجاد موج نارضایتی میان مردم است، افزود: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت، همین مسأله چندان مطلوب دشمنان ملت ایران نیست، از این رو به دنبال هرگونه توطئه در عرصه های مختلف برای مقابله با مسیر تعالی انقلاب اسلامی ایران هستند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که باید جلوی هر چیزی که افکار عمومی را تحریک کرده و التهاب ایجاد کند، مقابله کرد، تصریح کرد: برای حفظ اعتماد عمومی در نظام اداری کشور باید تلاش کرد، اگر مردم نسبت به مسؤولان اعتماد داشته باشند، خود پای کار می آیند و دشمنان توطئه های خود را نخ‌نما خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برخورد جدی با مظاهر اشرافی‌گری در جامعه گفت: ترویج ساده زیستی از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، ترویج فرهنگ قناعت و تبیین پیام اسراف در جامعه، رسالتی مهم بر عهده فعالان فرهنگی جامعه است. هزینه‌های کلان برای سمینار و همایش‌های بی‌جهت در ادارات نیز باید متوقف شود.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم وحدت و انسجام ملی اظهار داشت: جامعه نیازمند وحدت و یکپارچگی است، در چنین شرایطی هر کسی بخواهد وحدت را خدشه‌دار کند، به کشور خیانت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ایشان فرمودند که مردم آگاه باشید که شاید دشمن امسال برای ما مشغولیت ایجاد کند و سال بعد کار خود انجام دهد از این رو نباید لحظه‌ای غافل بود.

امام جمعه تبریز فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی را از جمله اهداف دشمن به تعبیر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: حقیقت آن است که پیشرفت هسته‌ای، توانایی موشکی و قدرت دفاعی ایران دشمنان را به واهمه انداخته است.

وی افزود: دشمنان به دنبال کاهش نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران هستند، از این‌رو تلاش خود را معطوف به تضعیف اقتصاد کشور کرده‌اند؛ مسؤولان باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان بازی دشمنان را نخورند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي کرمان خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان استان بوشهر جوانان دفاع مقدس توان موشکی آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری مردم جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز که در بقعه احمد ابن اسحاق (ره) شهر سرپل ذهاب برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز بیداری مردم جهان و قیام در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: امروز می‌بینیم که مردم نقاط مختلف جهان به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی معترض هستند و این مساله به وضوح قابل مشاهده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بیداری شکل گرفته در جهان به ویژه سطح دانشگاه‌های جهانی نمونه‌ای از بیداری جهانی علیه استکبار است.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه یادواره عملیات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور، ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم و زائران شهدا در یادمان شهدای بازی‌دراز به معنای تداوم ادامه راه شهدا است.

صحرایی خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان راه عزت، افتخار را انتخاب کرده و این راه را ادامه خواهند داد.

کد خبر 6101058

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری مردم جهان است
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است