Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت -مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران این جمعیت جوان گمشده اردبیلی را در ارتفاعات کوهستانی جنگلی آبشار نیلرود پیدا کردند.

مهدی ولی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با دریافت خبر گمشدن یک جوان 32 ساله اردبیلی در شامگاه گذشته (پنجشنبه) در ارتفاعات کوهستانی جنگلی آبشار نیلرود بلافاصله یک گروه پنج نفره از امدادگران هلال احمر تالش برای جستجو به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر با همراهی نیروی انتظامی پاسگاه جوکندان بعد از پنج کیلومتر کوهپیمایی پنج ساعته این جوان را سالم پیدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: حال عمومی این جوان اردبیلی خوب بود و راهی استان خود شد.
دهستان ساحلی جوکندان با 30 روستا بزرگترین دهستان شهرستان تالش در استان گیلان است.
بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمعيت هلال احمر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه تلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است، گفت: برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در گیلان آمادگی کامل وجود دارد.

اسدالله عباسی امروز، ۷ فروردین ماه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان و گفت و گوی صمیمانه با امدادگران و مدیران این مجموعه و جلسه ویدئوکنفرانسی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور درخصوص طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳، اظهار کرد: چهار میلیون و ۵۳۶ هزار و ۵۳۸ مسافر نوروزی از طریق ناوگان هوایی و زمینی وارد این استان شدند.

وی افزود: مسافران اقامت کننده در استان(اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت) ۶ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۰۸ نفر شب بوده؛ ضمن اینکه درصد اشغال تخت تاسیسات اقامتی ثابت ۷۹ درصد است.

استاندار گیلان با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پایان دیروز(۶ فروردین ماه) افزون بر ۹۸۳ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است، اضافه کرد: تلفات رانندگی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافت که نشان از وحدت و همدلی دستگاه‌های خدمات رسان اعم از جمعیت هلال احمر، پلیس راهور و فوریت‌های پزشکی است.

عباسی، افتتاح هشت کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین - رشت شامل قطعه منجیل به امامزاده هاشم را از اتفاقات خوب سال گذشته در استان گیلان دانست و عنوان کرد: افتتاح این قطعه، بار ترافیکی را کاهش داد؛ ضمن اینکه عدم معطلی و خستگی مسافران، کاهش تصادفات را به همراه دارد.

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر گیلان به ویژه در تابستان سال گذشته، اظهار کرد: عملکرد خوب هلال احمر، داوطلبان این جمعیت و غواصان موجب کاهش قابل توجه غریق در تابستان پارسال در سواحل استان در مقایسه با سال ماقبل شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در گیلان آمادگی کامل وجود دارد، اضافه کرد: رعایت شئونات اسلامی در ماه پرفضیلت رمضان مورد تاکید است؛ ضمن اینکه اقدامات پیشگیرانه نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مکان هایی برای استراحت مسافران، انجام فریضه نماز و ویزیت سلامت مهمانان نوروزی توسط داوطلبان هلال احمر در مسیر راه‌های استان مهیا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی