Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از فرود اضطراری هواپیمای مسیر دبی به «اسلو» نروژ در فرودگاه شیراز خبر داد.

احسان استوار اظهار داشت: ظهر امروز هواپیمای مسیر دبی به اسلو نروژ به دلیل از دست دادن یک موتور، در فرودگاه بین‌المللی شیراز فرود اظطراری کرد.

وی با اشاره به اینکه این هواپیما حامل ۱۷۰ مسافر و ۱۸ کادر پروازی بود، افزود: مسافران در سالن انتظار فرودگاه منتظر جایگزین شدن هواپیما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز ادامه داد: هواپیمای جایگزین 7 تا 8ساعت دیگر مسافران را برای رسیدن به مقصد نروژ (اسلو) منتقل می‌کند.

استوار از مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ در تماس باشند.

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز سومین فرودگاه پرترافیک ایران است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد مرگ عجیب و ناگهانی مرد جوان با اصابت سنگی بی هدف + تصویر این مرد به طلافروشی ها بدل اندازی می کرد + عکس حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اسلو دبی فرودگاه بین المللی شیراز عکس زن مرد فیلم زندگی صبح فضای مجازی قتل ایران عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت  تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد .

وی ادامه داد: ۹ فرودگاه بین المللی  و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور  حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مهران و شلمچه پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور در ۱۰ روز گذشته