Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان پردیس شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند با حضور رئیس و مدیران دانشگاهی برگزار شد و احمد خامسان، رئیس این دانشگاه به دغدغه‌های کارکنان برای بهبود عملکرد دانشگاه پاسخ داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای صنفی کارکنان دانشگاه بیرجند با هدف ایجاد ارتباط بیشتر مسئولان دانشگاه با کارکنان و دریافت مستقیم نظرات، انتقادت و پیشنهادات آنان جلسات ادواری دیدار و پرسش و پاسخ در سطح پردیس‌های دانشگاه می‌کند که در این جلسه کارکنان پردیس شوکت آباد دانشگاه بیرجند، دغدغه‌ها و سوالات خود را با رئیس دانشکاه مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه حسین فرزانه پور، رابط حقوق شهروندی دانشگاه، درباره تاریخچه تدوین منشور حقوق شهروندی توضیح داد و گفت: تدوین برنامه و خط مشی مناسب در راستای اقدام برای تحقق حقوق شهروندان و حقوق بشر و پایش و رصد مناسب از رسالت‌های این مجموعه است.
فرزانه پور با اشاره به وجود مجموعه‌ای از آیین نامه‌ها و شیوه نامه‌هایی که مسکوت و مغفول مانده اند گفت: احیای این موارد موجب افزایش شاخص رضایتمندی خواهد شد.
وی اولویت آگاهی دهی و آموزش مخاطبان خدمت اعم از دانشجویان و خانواده‌های آنان، اعضای هیات علمی و کارمندان در زمینه آشنایی با حقوق و تکلیفشان در اولویت اجرایی این مرجع در راستای صیانت و استیفای حقوق شهروندی دانست.
رابط حقوق شهروندی دانشگاه برگزاری همایشها، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و نیز تعریف درسی با موضوع آشنایی با حقوق شهروندی در سرفصل دروس دانشگاهی را از راهکار‌های اجرایی تحقق منشور حقوق شهروندی در دانشگاه برشمرد.
در ادامه کارکنان حاضر در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مسایل کارمندی ابراز داشتند.
از جمله درخواست‌های مطرح شده در این جلسه می‌توان به شیوه انتخاب کارمند نمونه، شیوه برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، وضعیت استخدامی نیرو‌های قراردادی، مرخصی و ذخیره مرخصی، تبدیل وضع نیرو‌های شرکتی، حق مسکن کارکنان، تعلق گرفتن زمین به نیرو‌های قراردادی، اعمال مدارک دانشگاهی کارمندان، اجرای دورکاری در برخی از بخش‌ها، حق سرویس ایاب و ذهاب، سختی کار و ملاک‌های آن، چرایی تعطیلی تعاونی مصرف دانشگاهیان، اختصاص بیمه تکمیلی برای نیرو‌های شرکتی و مسایل رفاهی کارکنان اشاره کرد.
در پایان احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و محمودرضا تولا، رئیس شورای صنفـی کارکنان به سؤالات مطرح شده پاسخ دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6082026

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد