Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:09:17 GMT

تیم فوتسال پارس آرا شیراز مغلوب نامی نو اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۵۴۳

تیم فوتسال پارس آرا شیراز مغلوب نامی نو اصفهان شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که جمعه در سالن پهلوانان نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و در همان رتبه هشتم جدول باقی ماند.
شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا اگرچه بازی را به حریف متمول که چند بازیکن ملی پوش دارد، واگذار کردند اما با بضاعتی که این تیم جوان دارد، نمی توان انتظار داشت که در برابر اینگونه تیم ها که با سرمایه گذاری زیادی در لیگ حضور دارند، معجزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این بازی را دیانا عبدالله زاده، ربابه رضوی، زینب بارانی و الهه مرادی بر عهده داشتند و پرستو عرفانی هم ناظر این بازی بود.
سرمربی تیم پارس آرا جمعه به ایرنا گفت: بازیکنان ما در برابر این تیم که خوب بسته شده است بازی خوبی انجام دادند و با جان و دل بازی کردند و فرصت های زیادی هم برای گلزنی داشتند که از دست رفت.
نجمه برزگر ادامه داد: مریم نوری را که از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن تیم است برای این بازی به دلیل دو کارته بودن در اختیار نداشتیم و فاطمه کریمی دروازه بان تیم ما امروز برابر حریف مطرح روز پر فروغی را پشت سر گذاشت و بسیاری از حملات تیم نامی نو را دفع کرد.
وی اضافه کرد: تیم ما نخستین سال است که در لیگ برتر شرکت می کند و هدف ما در این بازی ها حفظ سهمیه تیم درلیگ برتر است.
سرمربی تیم پارس آرا افزود: مقابل تیم نامی نو دست ما برای تعویض بسته بود و آنها نیز چهار بازیکن تعویضی داشتند که یکی از دیگری بسیار بهتر بود.
همچنین تیم صنعت فجر شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته هجدهم در اهواز مقابل تیم حفاری این شهر که صدرنشین لیگ است با نتیجه هشت بر یک شکست سنگینی متحمل شد.

** اسیر ضد حمله های صدرنشین شدیم
مربی تیم صنعت فجر شیراز هم در مورد شکست سنگین این تیم برابر ملی حفاری به ایرنا گفت: انتظار چنین باختی نداشتیم و در این بازی اسیر ضد حمله های حریف شدیم.
محبوبه رضوی افزود: روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم اگر چه فرصت های بیشماری هم برای گلزنی داشتیم که از دست رفت.
وی اضافه کرد: حقمان این نتیجه نبود و ما در خانه حریف انتحاری بازی کردیم و تیمی که حمله می کند و گل نمی زند طبیعی است که در ضد حمله ها دروازه اش باز می شود.
رضوی گفت: روی هم رفته امروز روز ما نبود و خود را برای بازی هفته آینده که با پارس آرا داریم و دربی شیرازی ها است، آماده می کنیم.
در پایان هفته هجدهم، تیم ملی حفاری با 47 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، تیم نامی نو اصفهان با 42 امتیاز دوم است و تیم دختران کویر کرمان هم با 32 امتیاز عنوان سوم را در اختیار دارد.
تیم صنعت فجر شیراز با 28 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و تیم پارس آرای این شهر هم با 15 امتیاز هشتم است.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
تیم های شیرازی در هفته نوزدهم در شهر آورد (دربی ) شیراز سی ام آذرماه در سالن پهلوانان نصیری شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
7368 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان فارس اصفهان بازی رفت و برگشت فوتسال منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد